Ruošiatės kelionei? O gal jau teko skrydžių tvarkaraštyje oro uoste išvysti užrašus „Canceled“ (liet.k. atšauktas) arba „Delayed“ (liet.k. atidėtas) šalia savo reiso? Jums pravartu susipažinti su savo, kaip keleivio, teisėmis tam, kad iškilus nenumatytiems nesklandumams žinotumėte, kaip elgtis ir kokios paslaugos iš oro bendrovių jums priklauso.
Kai skrydis atšauktas ar atidėtas ilgiau nei 5 valandoms arba aviakompanija atsisako jus vežti, galite prašyti grąžinti pinigus už nepanaudotą bilietą ar jo segmentus arba teirautis kito jums tinkančio skrydžio į galutinę kelionės paskirties vietą greičiausiu laiku. Jūs turite teisę į rūpinimąsi (maistas, gėrimai, ryšio paslaugos ir nakvynė, jei būtina), kuri suteikiama priklausomai nuo skrydžio trukmės ir atidėjimo laiko.
Jei pasirenkate pinigų grąžinimą už skrydžio bilietą, oro vežėjas nėra įpareigotas jums teikti teisę į rūpinimąsi ar siūlyti kitą maršrutą.
Kai galutinę paskirties vietą pasiekėte 3 ar daugiau valandų vėliau nei numatytas atvykimo laikas, iš oro transporto bendrovės galite reikalauti nustatyto dydžio kompensacijos, nebent šį atidėjimą / vėlavimą lėmė ypatingos aplinkybės, kurių oro transporto vežėjas negali realiai kontroliuoti (oro sąlygos, streikas ir pan.).
Kai aviakompanija atsisako vežti
Atsisakymas vežti – tai atsisakymas priimti skristi keleivį, nors jis atvyko registruotis skrydžiui nustatyta tvarka ir laiku (t.y., turi patvirtintą rezervavimą skrydžiui ir atvyko registruotis oro vežėjo, turizmo kelionių organizatoriaus arba įgaliotojo atstovo iš anksto raštu (įskaitant elektroninėmis priemonėmis) nurodyta tvarka ir laiku, arba, jei laikas nenurodytas, ne vėliau kaip likus 45 minutėms iki paskelbto išvykimo laiko.
Jei skrydį vykdanti aviakompanija atsisako jus vežti nesant jūsų sutikimui, aviakompanija nedelsdama turi išmokėti atitinkamą piniginę kompensaciją:
• 250 EUR, jei skrydžio atstumas yra iki 1500 km;
• 400 EUR, skrendant ilgesnius atstumus nei 1500 km Europos Sąjungos (ES) viduje ir skrendant kitur, jei skrydžio atstumas yra nuo 1500 iki 3500 km;
• 600 EUR didesnių atstumų atvejais.
Aviakompanija turi suteikti jums galimybę pasirinkti vieną iš šių variantų:
• per 7 dienas atgauti visą už bilietą jį perkant sumokėtą kainą, įskaitant nemokamą skrydį į pirmąją išvykimo vietą;
• kaip galima greitesnį nukreipimą kitu maršrutu į galutinę atvykimo vietą panašiomis kelionės sąlygomis;
• perrašyti bilietą vėlesniam skrydžiui panašiomis sąlygomis.
Jei atsisakius vežti yra pasiūloma keliauti kitu maršrutu ir jums reikia laukti, aviakompanija turi nemokamai pasiūlyti maitinimą, gaiviuosius gėrimus, nakvynę viešbutyje, kai būtina pasilikti vieną ar daugiau naktų, transportą iš oro uosto į apgyvendinimo vietą ir atgal, du kartus nemokamai paskambinti telefonu, išsiųsti fakso pranešimus arba elektroninius laiškus.
Kai skrydis atidedamas
• daugiau nei 2 val. – skrendant 1500 km ar mažesniu atstumu;
• daugiau nei 3 val. – skrendant ilgesnius atstumus nei 1500 km ES viduje ir skrendant kitur, jei skrydžio atstumas yra nuo 1500 iki 3500 km;
• daugiau nei 4 val. – visais kitais skrydžių atvejais.
Jums aviakompanija turi nemokamai pasiūlyti maitinimą, gėrimus, viešbutį, transportą, ryšio paslaugas. Tačiau jei jums tenka laukti skrydžio ilgiau nei 5 val., turite teisę per 7 dienas atgauti visą už bilietą jį perkant sumokėtą kainą (įskaitant nemokamą skrydį į pirmąją išvykimo vietą, jei tinka).
Kai skrydis atšaukiamas
Kai skrydis atšaukiamas dėl blogų oro sąlygų, jūs turite teisę:
• gauti informaciją iš oro vežėjo, pvz., apie savo, kaip keleivio, teises, apie situacijos permainas, skrydžio atidėjimą ar atšaukimą;
• būti aprūpintas gėrimais, maistu, atsižvelgiant į laukimo laiką, prireikus ir nakvyne;
• atgauti visą už bilietą sumokėtą sumą ar alternatyvią kelionę į kelionės tikslą.
Kompensacijos
Panaikinto / atidėto / pavėlavusio skrydžio keleiviai gali gauti nustatyto 125–600 EUR dydžio kompensaciją.
Jei jūs skraidinamas žemesne klase nei ta, už kurią buvo sumokėta, jums turi per 7 dienas sugrąžinti 30, 50 arba 75 % bilieto kainos, priklausomai nuo nukeliauto atstumo.
Atšaukus skrydžius piniginių kompensacijų aviakompanija neturi išmokėti tokiu atveju, jei apie skrydžio atšaukimą aviakompanija jus informuoja ne vėliau kaip prieš 2 savaites ar pasiūlo jums tinkantį alternatyvų skrydį.
Išimtinėmis aplinkybėmis, pavyzdžiui, nenugalimos jėgos aplinkybės, keleiviai neturi teisės į papildomą kompensaciją.
Teisę gauti kompensaciją ir pagalbą pagal ES Reglamentą Nr. 261/2004, nustatantį bendras kompensavimo ir pagalbos keleiviams taisykles atsisakymo vežti ir skrydžių atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atveju, turite tik tuo atveju, jeigu jūs laiku užsiregistravote į bet kurį reisą iš ES teritorijoje esančio oro uosto arba iš oro uosto ne ES teritorijoje į ES oro uostą, kai skrydį vykdo ES aviakompanija (įskaitant užsakomuosius reisus).
Pretenzijos ir terminai
Jei oro vežėjas nesuteikia jums priklausančių teisių, saugokite čekius ir vėliau pateikite juos kartu su pretenzija. Pretenziją pateikite į nacionalinę priežiūros instituciją ES (taip pat Islandijoje, Šveicarijoje ir Norvegijoje) pagal įvykio vietą. Jei įvykio vieta yra už ES, tačiau vežėjas yra ES bendrovė, keleivis skundą gali pateikti pirmame arba paskutiniame kelionės taške ES.
Nacionalinių priežiūros institucijų sąrašą rasite čia.
Pagal ES Reglamentą Nr. 261/2004, jūsų teisės galioja visuose ES aviakompanijų skrydžiuose, taip pat ir vykstant pigių skrydžių oro linijomis arba įsigijus organizuotą turistinę kelionę užsakomaisiais reisais.
Atminkite, kad kiekviena oro susisiekimo bendrovė iš ne ES šalių turi savo politiką, kaip elgtis skrydžio atidėjimo/atšaukimo ar atsisakymo vežti keleivius metu. Nėra numatyto vieno federalinio reikalavimo.
Jolanta says
Labas rytas,
noriu pasiteirauti dėl priklausančios kompensacijos už skrydžio atidėjimą beveik 14 h, apie tai pranešant tik įvykus registracijai oro uoste į numatytą skrydį ir perėjus patikros punktus. Skrydis Liepos 13 dieną buvo atidėtas, net du kartus. Bilietus pirkome dviese [viena paslaugų teikimo sutartis dviem žmonėm], kompensacija priklauso vienam keleiviui ar abiems keleiviams? Ačiū iš anksto už atsakymą
Monika U. says
Sveiki,
Dėl kompensacijų Jums reikėtų kreiptis tiesiogiai į avia kompanija su kuria skridote arba į kompaniją dirbančia su kompensacijomis.
Ramute says
Laba diena ,ar galima tiketis pinigu grazinimo is Airbaltic kompanijos uz skrydzio grazinima i pradine isskridimo vieta.
Situacija tokia,kad Liepos 6 d. parskridom is Kijevo iki Rygos,tada is Rygos persedom i kita lektuva ,kuris turejo parskraidfinti iki Palangos. Atskride iki Palangos lektuvas nenusileido,pasirodo buvo didelis rukas,tada mus visus keleivius apie 70 zmoniu grazino atgal i Ryga. Tada ,buvo pasiulyta viesbuciai ir skrydis i Palanga ,sekancia diena 14 val. Manes tai netenkino,nes reikejo i darba 8.00 val. ryte. Tai parvaziavos su taxi. Klausimas- kur kreiptis ir ar galime tiketis atgauti pinigus uz ta marsruta Ryga – Palanga ?
Agne says
Sveiki,
Rekomenduotume kreiptis ten, kur pirkote bilietą.
Aistė says
Sveiki, esu užsisakiusi bilietą į abi puses (Birmingemas-Vilnius-Vilnius-Birmingemas). Norėjau paklausti, ar „nenuplauks“ mano atgalinis skrydis, jeigu praleisiu skrydį Birmingemas-Vilnius, nes išvykstu į Lietuvą anksčiau nei numatytas skrydis is UK į Lietuvą?
Monika U. says
Sveiki,
Jūsų antrasis skrydis nedings ir galėsite juo pasinaudoti.
Ramute says
Sveiki,kur kreiptis del pinigu grazinimo, jei grazino lektuva ?oro linija Airbaltic
Kelione buvo, Ryga – Palanga ( del prastu oro salygu ,lektuvas Palangoje nenusileido ir grazino i Ryga )
Agne says
Sveiki,
Rekomenduotume kreiptis ten, kur pirkote bilietą.
Lina says
Sveiki, jei turime jungiamąjį skrydį ir iš anksto (pries savaitę) praneša, kad skrydis yra atidedamas 12 val (sustojimo stotelėje – Kijeve), skrendame į USA. Ar galima kažkokia kompensacija?
Iš anksto dėkoju už informaciją.
Monika U. says
Laba diena,
Jums reikėtų kreiptis į skrydžių kompensacijų kompaniją.
Leonarda says
Laba diena,
Likus daugiau nei 15 dienų iki skrydžio aviakompanija pranešė, kad keičiama skrydžio data – paankstinama 2 d.
Ar galima tikėtis dėl to patirtų nuostolių kompensavimo – viešbučio datos keitimo, pervežimo, automobilio stovėjimo oro uoste mokesčio?
Agne says
Sveiki,
Dėl konkrečios situacijos reiktų kreiptis ten, kur pirkote bilietą.
Asta says
Atsaukus skrydi kur kreiptis? Ka pildyti? Kokia firma rekomenduojate ir koki mokesti ima? Dekui
Monika U. says
Atšaukus skrydžiui susisiekite su kompaniją, kurioje pirkote bilietus, jie pasiūlys alternatyvą.
Viktorija says
Laba diena, jei skrydis Vilnius – Paryžius turėjo būti 17.55, bet dėl lėktuvo gedimų buvo atidėtas 22.15. Ar galima tikėtis kompensacijos? Jei taip, kur pildyti prašymą?
Agne says
Sveiki,
Dėl kompensacijų reikia kreiptis ten, kur pirktas bilietas.
Ramunas says
Sveiki. Noriu paklausti. Velavau atskristi i Vilniu 9h. Skrydis turejo buti Dublinas Amsterdamas Vilnius. KAip skaiciuoja atstuma kai prasai kompensacijos. Ir kokia siuo metu man priklausytu? ar skaiciuoja atstuma Dublinas Amsterdamas, ar visas bendrai iki Vilniaus, nes jei tik iki Amsterdamo tai kaip ir galiu prasyto 250 euru, o jei iki pat vilniu tai jau bus virs 1500 km, tai galiu prasyti 400. Beje, skrydis buvo atsauktas, ir teko skrist per kopenhaga, bet grizau kaip jau minejau 9 valandom veliau
Monika U. says
Sveiki,
Dėl skrydžio kompensacijos kreipkitės į skrydžių kompensacijų bendrovę (pavyzdžiui Skycop).
Edgaras says
Sveiki,
Turėjome pakilti į Milana 13:20, tačiau atidejo skrydi iki 19:15, o iškrido 18:15. Kreipėmės į wizzair informacija mums pasiūle skrydi taciau jis netenkino, nes 18:00 turejome svarbiu reikalu tenais. Todel viska teko atsaukti ir kelione planuoti veliau. Isvykome is Vilniaus i namus, ir tik namie pasieke zinia kad jis isskrido ne 19:15, o 18:15. Tadien bendrove sake kad pinigai bus grazinti per 7 dienas, ir tas pokalbis buvo irasinejamas, negana to ju pokalbio minute yra 1,5 eu. Tuomet po keliu dienu paskambino ir pasake, kad pinigai nebus grazinti, jei norim turim rasyti skunda. Ka daryti? Kaip rasyti ta skunda?
Justė says
Edgarai, šiuo klausimu patarti nelabai galime. Susisiekite su Wizzair atstovais, kurie turėtų suteikti jums visą informaciją.
ADOLFINA JUODEIKIENE says
Laba diena, jei bilietas pirktas ne tiesiogiai is raynair,o per tarpininkus, siuo atveju kilti.lt. Ar as galiu pati reikalauti kompesacijos, tiesiogiai is raynair,jei skrydis buvo atidetas apie 6 val, o paskui atsauktas visai.Ir per koki termina yra grazinami pinigai uz bilieta.
Dekoju uz atsakyma.
Justė says
Adolfina, susisiekite su savo pardavėju nurodytais kontaktais ir suteiks daugiau informacijos. Per kokį laiką pinigai grąžinami, informacijos neturime.
Tomas says
Sveiki, turejau 09.21 skristi 14:20 is New Yorko i Maskva, taciau skrydis buvo atidetas 3 valandom, todel nespejau i savo skrydi is maskvos i vilniu. Tuomet maskvoj laukiau 11 val iki kito skrydzio i vilniu. Dave pora talonu maistui. Kaip reiktu daryt su kompensacija?
Tomas says
Aeroflot aviakompanija
Justė says
Tomai, susisiekite su savo bilieto pardavėju, per kur ir pirkote bilietus. Suteiks daugiau informacijos.
Jurgis says
Sveiki,
2016.09.17 dieną 09:45val su wizzair kompanija turėjome pakilti iš Frankfurto į Vilnių, pakilome tik 16:20 buvo paaiskinta kad dėl lėktuvo gedimo. Kokia kompensacija mums priklauso, kur kreiptis, kokius dokumentus priduoti.
Ačiū
Jurgis says
per tą laiką gavome po 2 talonus 4Eur vertės maistui/gėrimams įsigyti
Justė says
Jurgi, pirmiausiai pasinagrinėkite Wizzair taisykles, ar priklauso dar papildoma kompensacija, ar ne. Tuomet susisiekite su tiesioginiu bilieto pardavėju ir suteiks daugiau informacijos.
Egidijus says
Skridome iš Londono į Torontas. Visus sulaipino į lėktuvą ir pralaike 1.5val .lėktuvas nekilo nes buvo kažkas sugedę ir neveikė kondicionierius o lauke buvo virš +30,dalino vandeni. Po pusantros valandos lėktuvą atšalde ir iskart atjungus pakėlė į viršų kol jis vėl neskaito. Kelionė tęsėsi 7 val. Ar galim prašyti kompensacijos už tai kad pralaike 1.5 h dideliam karštyje?
Justė says
Egidijau, dėl 1,5 val. kompensacija priklausyti neturėtų. Pasinagrinėkite aviakompanijos, su kuria keliavote, taisyklėmis.
Justina says
Sveiki,
Sekmadieni po pietu turejau skristi is Vilniaus per Ryga I Amsterdama, taciau, jau sedama lektuve skrydis buvo atsauktas del techniniu problemu. Gavau bilietus kita diena anksti ryte. Ar man prisklausytu pinigine kompensacija? Skrydis buvo su Airbaltic.
Justė says
Justina, pasidomėkite airBaltic taisyklėmis dėl skrydžio atšaukimo kompensacijos sąlygų. Arba kreipkitės tiesiogiai į savo bilieto pardavėją ir suteiks daugiau informacijos.
inga says
Sveiki norejau paklausti: balandzio menesi buvo uzlaikytas skrydis is Antalijos i Vilniu apie 5 val. Reisas buvo uzsakomasis kelioniu agenturos. Isodinimo talonu nebeliko. Turiu tik sutarti su agentura kur nuroditas skrydis kuriuo mes vykom. Ar galiu dar tiketis kompensacijos ar jau per velu? Kadangi vyke kartu draugai jau gavo ismoka nusprendem ir mes kreiptis. Tiesa pasakius nesitikejau kad galima kazka atgaut, del to ir nesikreipem anksciau. Aciu.
Justė says
Inga, susisiekite su savo kelionių agentu, kuris žino visas jūsų skrydžio detales.
Eglė says
Sveiki, norėčiau šiokios tokios informacijos. 07-19 turėjau skrydį su Vueling kompanija iš Faro per Barseloną į Vilnių. Tik atvykusi į Faro orouostą sužinojau, kad skrydis iš Barselonos į Vilnių atšauktas, vietoj to man buvo pasiūlytas skrydis panašiu metu iš Barselonos į Taliną. Apie skrydžio pakeitimus anksčiau informuota nebuvau. Nuvykusi į Taliną pati pirkau skrydžio bilietus į Vilnių per Rygą, grįžau beveik 6val vėliau nei buvo planuota. Ar man priklausytų piniginė kompensacija ir kokio dydžio jos būtų galima tikėtis? Dėkoju už Jūsų atsakymą!
Justė says
Egle, kiekviena aviakompanija turi savas taisykles ir nuostatus. Pasidomėkite Vueling aviakompanijos taisyklėmis. Jei kyla klausimų, kreipkitės į tiesioginį bilieto pardavėją.
Gabija says
Sveiki. Ar galiu tiketis kokios nors kompensacijos jeigu skrydis buvo atidetas 3 dienom? 2016.07.12 vykau i Londona ir ta pacia diena tik nakty turejau grysti adgal i Vilniu taciau man pranese kai atvykau i oro uosta kad skrydis atidetas keliom valandom o veliau paaiskejo kad isvyksiu tik penktadieni tai yra 2016.07.15diena. Apgyvendino viesbuty. Taciau ar galiu dar gauti kompensacija?
Justė says
Gabija, kuomet skrydis atidedamas ar atšaukiamas, siūloma alternatyva – arba keisti bilieto datą, arba grąžinti pinigus. Papildomai aviakompanija gali kompensuoti kitas išlaidas (apgyvendinimą, transportą ir pan.). Tačiau kiekviena aviakompanija turi savas taisykles, tad dėl tikslesnės informacijos ir papildomų kompensacijų turėtumėte kreiptis į pačią aviakompaniją (pasidomėkite taisyklėmis) arba į savo bilieto pardavėją, jei bilietus įsigijote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje.
Donata says
Sveiki,sunui (11m.) rugpjucio 16d.baigiasi ID galiojimas.I Lietuva skrendam liepos 29d.su Ryanair.Noriu paklausti ar bus galima skristi likus maziau nei menesiui iki ID galiojimo pabaigos.Lietuvoje pasigaminsim nauja pasa.Skerndam is Stanstedo I Vilniu.
Aciu uz atsakyma.
Justė says
Donata, galima. Svarbiausia, kad dokumentas galiotų kelionės metu.
Edgaras says
I lt taip bet kur kitur i kita saly pvz turkija ir tt turi buti galiojantis nemaziau kaip 6men.
Justė says
Klausėte apie Lietuvą, tad pakanka, kad dokumentas būtų galiojantis :) Keliaujant į Turkiją, Egiptą ir pan. pasas turi galioti ne mažiau kaip 6 mėn.
Marija says
Sveiki,
Pries savaite Ryanair velino skrydi 6+ valandom is Vilniaus i Bergamo, del to i vieta atskridom po vidurnakcio. Oro uostas veike iprastai, nei vienas skrydis nebuvo velinamas, kiti Ryanair ir kitu bendroviu skrydziai buvo vykdomi pagal tvarkarasti. Del to, kad i vieta, Bergamo, atvykom po vidurnakcio, negalejom pasinaudoti car rental paslauga, kuria buvom uzsake is anksto, ir uz ja susimokeje. Taip pat del pavelavusio skrydzio teko naudotis taxi paslauga, kuri irgi kainavo nepigiai.
Po claim’o Ryanair atsake, kad jokiu islaidu nekompensuos, del ‘extraordinary circumstances’.
Ar yra kitokiu budu isreikalauti siu islaudu kompensavima is bendroves, ir ar tai yra realu?
Justė says
Marija, turėtumėte panagrinėti Ryanair taisykles, kokiais atvejais kompensacija suteikiama. Kadangi pirkote tiesiogiai iš ryanair.com, visais klausimais turite bendrauti su Ryanair atstovais.
Agota says
Sveiki, pries pora men isigijom poilsine kelione i Turkija is Lenkijos agenturos. Siandien paskambino agentas, kad kelioniu agentura mazina skrydziu skaiciu, ta diena kai mums yra grizimas nebus skrydzio. Jie mums siulo gristi sekancia diena ir primoketi pinigu. Cia ju kalte, mums tai nepriimtina. Ko mes galim reikalauti is agenturos ( vezejo)? Nes bent kol kas tai viskas krypsta linkt to, kad jie mums nelabai net nori grazinti pinigus, o siulo ieskot kitu dalu. Ar nera taip, kad jie turi mums grazinti visa inesta suma ir dar prideti kompensacija uz tai, kad viska sugadino?
Aciu
Justė says
Agota, kiekviena agentūra turi savo sąlygas ir taisykles. Turėtumėte bendrauti su pačia agentūra, kurioje ir įsigijote poilsinę kelionę.
Lina says
Laba diena,
2016 03 21 turejau skristi is Bove oro uosto i Vilniu. Tačiau skrydis buvo atšauktas del Prancuzijos oro uosto darbuotoju streiko. Ryanair bendrove pasiule tokias alternatyvas: skristi i Vilniu 03.27 arba i Dublina 03.23, o 03.24 i Vilniu arba 03.22 i Varsuva. As pasirinkau skristi i Varsuva. Ryanair suteike nakvyve viesbutyje ir pusrycius. Ar man priklauso pinigine kompensacija? taip pat, ar turi apmoketi mano patirtas islaidas iki viesbucio, islaidas uz maista ir keliones islaidas nuo Varsuvos iki Vilniaus, taip pat atlyginimas uz praleista darbo diena?
Aciu uz atsakyma.
Justė says
Lina, Ryanair jums jau suteikė alternatyvą – skristi kitu reisu. Papildomai padengė nakvynės išlaidas. Ar jums priklauso papildoma kompensacija, pasinagrinėkite Ryanair taisykles arba kreipkitės į pačią aviakompaniją ir suteiks daugiau informacijos.
Andrej says
Sveiki, norejau pasiteirauti, ka galiu reikalauti is SAS siuo atveju:
Skridau is Aberdino i Palanga, per Copenhaga, kai nusileidom Copenhagoj paaiskejo kad atšauktas skrydis i Palanga. Man pasiule viesbuti ir bilieta dave kitai dienai skristi i Vilniu, po to dar vaziavom su autobusu iki Klaipedos. Tad namie buvau tik 16.30 kita diena. Ką daryti? Kokios mano teisės? Pagarbiai Andrej
Aciu uz atsakyma
Justė says
Sveiki, na, kompensaciją jums aviakompanija jau suteikė – pasiūlė nakvynę, pasiūlė kitus lėktuvo bilietus. Dėl piniginės kompensacijos reikėtų pasidomėti pačios aviakompanijos taisyklėmis, nes kiekviena aviakompanija turi savo tvarką.
Rūta says
Sveiki, jei iš ryanair kompanijos gavau laišką, kad bus suteikta kompensacija už skrydžio atidėjimą su konkrečia suma, per kiek laiko aš galiu jos tikėtis?
Justė says
Rūta, dėl išsamesnės informacijos kreipkitės nurodytais kontaktais.
Juste says
Sveiki, pries pora dienu skridau is Vilniaus i Londona, ir skrydis velavo daugiau nei 3 valandas. Buvo dalinamas maistas ir gerimai, bei gavau pranesima el pastu kad galiu atsisakyti skrydzio arba pakeisti i kita skrydi. Ar tokiu atveju taip pat priklausytu kompensacija? Skridau Ryanair kompanija.
Justė says
Juste, jei pasinaudojote vėliau siūlomu skrydžiu, kompensacija priklausyti neturėtų.
Marius says
Sveiki,
Su šeima Finnair avialinijomis skridome iš Vilniaus į Pekiną. Išvykimą iš Helsinkio į Pekiną vietoj 18.00 val. nukėlė į 8.00 ryte i Frankfurtą su Finnair, o iš Frankfurto 14.00 su China Air į Pekiną. Atvykimas į Pekiną vėluoja visą parą. Helsinkyje buvo parūpintas viešbutis, maitinimas. Ar priklauso 600 eur kompensacija siuo atveju?
Dėkui
Justė says
Mariau, reikėtų panagrinėti aviakompanijos, su kuria keliavote, sąlygas dėl skrydžių pakeitimų. Ar priklauso piniginė kompensacija, ar priklauso tik apgyvendinimas, maitinimas ir kt.
Daugiau informacijos gali suteikti jūsų tiesioginis bilieto pardavėjas arba aviakompanijos atstovai.
Iveta says
Labas vakaras, skrendu is Keflaviko oro uosto i Oslo oro uosta , is Oslo i Lietuva, taciau nezinau ka daryti , nes turiu persedimui tik 30 minuciu , pastaraji karta skrisdama reisu Lietuva – Oslas- Keflavikas , turejau 1 valanda 30 minuciu persedimui ,taciau islipant is lektuvo reikejo vaziuoti su autobusu ,kuris paleido prie vartu ,kur reikia pasiimti bagaza , todel ir vel turejau pakartotinai eiti per patikra , tad laiko buvo tikrai nepasirode per daug siam persedimui, taciau ka daryti siuo atveju ,jeigu persedimui skirta tik 30 minuciu? Ka daryti tuo atveju ,jeigu lektuvas veluos , ar reikes pakartotinai eiti per muitine ir nespesiu perlipti i kita lektuva ? Galbut kas nors yra susidures su tokia pacia problema ? Skrendu su avia kompanija SAS :) Aciu uz suprantinguma.
Justė says
Iveta, labai rizikinga. Pasak SAS, prie įlaipinimo vartų turite būti ne vėliau kaip 20 min. iki skrydžio. Jei jūsų skrydis nėra jungiamasis, turėsite saugumo patikrą pereiti iš naujo, tad galite užtrukti, todėl, jei nespėsite į lėktuvą, aviakompanija nebus atsakinga.
Papildomai pasikonsultuokite su tiesioginiu bilieto pardavėju.
Tomas says
Sveiki, norėjau pasiteirauti, jeigu pvz:
Rugsėjo 8 d. yra skrydis iš Vilniaus į Briuselį ir vėliau tą pačią dieną tik 5 valandom vėliau yra skrydis iš Briuselio į Porto, tačiau skrydis iš Vilniaus į Briuselį atidedamas kitai dienai ar vėluoja tiek, jog nesuspėjama į tolesnį skrydį iš Briuselio į Porto, ar aviakompanija privalo grąžinti pinigus už pavėlavimą į vėlesnį skrydį, ar skraidinti nemokamai kitu artimiausiu reisu reikalingu maršrutu. Aviakompanija – Ryanair.
Justė says
Tomai, aviakompanijos skrydžiai nėra jungiamieji ir jie nepriklauso vienas nuo kito. Todėl persėdimo metu, jei keleivis nespėja į kitą lėktuvą, aviakompanija neatsako. Tačiau įdėmiau pasidomėkite Ryanair taisyklėmis, galbūt yra išimčių.
Erika says
Sveiki, ka daryt jeigu mano mociute yra uzsisakiusi bilietus i Australija? Taciau ja reikia operuoti, bet buvo parasyta kad bilietai nera nei grazinami nei perkeliami, taciau kai tokia rimta situacija ir gali gauti pazyma ar butu imanomas koks kompensavimas ar bent jau perkeliamas skrydis? Dekui uz Jusu bet kokia informacija. Pagarbiai Erika.
Justė says
Erika, pasidomėkite aviakompanijos, su kuria keleivė planavo keliauti, taisyklėmis. Galbūt yra išimčių dėl ligos ar sunkių sveikatos sutrikimų.
Donata says
Sveiki,noreciau paklausti uzsakinejant bilietus kam reikalingas draudimas?Konkreciai kas ieina I ta draudima?Rugsejo 4d.teko skristi su Ryanair is Vilniaus I Osla ir is Oslo i Stansteda.Is Vilniaus lektuvas buvo atidetas daugiau nei 3 val.niekas nesiteike keleiviams paiskinti kodel veluoja.Baisiausia buvo tas,kad turejome speti I kita lektuva.O jeigu butumem nespeja I kita lektuva,nezinau ka butumem dare.Klijantu aptarnavimo specialiste netiesiogiai pasake,kad klijantai patys atsakingi ir patys turi rasti kazkokia alternative.Deka vieno vyro,kuris skrido tuo paciu marsrutu buvo viskas suderinta ir mes laimingai pasiekem Stansteda.Didziausias jam ACIU.
Daiva says
Donata, Ryanair kelionės draudimas apsaugo nuo skrydžių vėlavimo ar atšaukimo. Dėl papildomų sąlygų reikėtų teirautis bilieto pardavėjo.
Kadangi Ryanair nevykdo jungiamųjų skrydžių, aviakompanija neatsako už tarpinius skrydžius, kuriuos keleiviai gali praleisti, persėdimo metu. Tačiau aviakompanija planuoja pradėti vykdyti jungiamuosius skrydžius, tad keleiviai bus apsaugoti dėl galimo skrydžio vėlavimo ir kt.
Siga says
Kazkur skaiciau, kad skrendant su Turkish airlines jeigu persedimo reikia laukti daugiau nei 6 val, priklauso nemokama ekskursija? (Stambule)
Daiva says
Siga, keleiviai, keliaujantys su Turkish airlines ir kurių persėdimo laikas Stambule daugiau nei nei 6 val., turi galimybę pasinaudoti nemokamu turu po miestą. Jei kils klausimų, kreipkitės į savo bilieto pardavėją ir suteiks jums daugiau informacijos.
Arturas says
Laba diena,
Rugpjucio 15 diena 14:00h turejau skristi is Luton oro uosto i ryga su wizzair, bet man atvykus pasake, kad kompanija pardave daugiau bilietu nei yra vietu lektuve ir man nera vietos. Oro uosto darbuotojai man dave skrydi kita diena rugpjucio 16 d.14:00h i ryga, taciau atvykus kita diena kilo kita problema, kadangi skrendu su asmens gryzimo pazymejimu ir esu Lietuvos pilietis, mane atsisake ilaipinti. Kita skrydi man dave ta pacia diena taciau vakare 21:20h i Vilniu. Nors mano asmens dokumenta mate daug darbuotoju niekas manes neispejo, kad as galiu vykti tik i Lietuva. Oro uoste sugaisau dvi dienas,patyriau daug sunkumu ir išlaidu, kokios kompensacijos galiu prasyti ?
Aciu uz atsakyma
Pagarbiai,
Arturas
Daiva says
Artūrai, esant nesklandumams, kai skrydis vėluoja, yra atšaukiamas ar nukeliamas, aviakompanija gali pasiūlyti alternatyvų sprendimą – grąžinti pinigus arba skrydį kitu reisu. Taip pat gali pasiūlyti maitinimą, gėrimus, transportą, ryšio paslaugas ar kt. Tačiau kiekviena aviakompanija turi skirtingas taisykles. Šiuo atveju, Wizzair jums pasiūlė kitą skrydį, tad kompensacija gali ir nepriklausyti.
O asmens grįžimo pažymėjimas yra vienkartinis dokumentas, skirtas grįžimui į Lietuvą. Galite pabandyti kreiptis tiesiogiai į pačią aviakompaniją arba į savo bilietų pardavėją (jei bilietus pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje) ir suteiks jums išsamesnės informacijos.
Rimante says
Sveiki,liepos 10. skridau is liverpoolio i riga. 18:05 skrydis.. Aisku laikuj begant lentoje atsirado uzrasas 20:00 , poto dar atkele iki 21h .. po viso laukimo , atsidureme lektuve apie 22h .. informacija „kodel visa tai “ mums niekas nesuteike.. yra galimybe gauti kazka ar niekaip??
Daiva says
Rimante, esant nesklandumams, kai skrydis vėluoja, yra atšaukiamas ar nukeliamas, dažniausiai aviakompanija siūlo alternatyvų sprendimą, pvz., gali pasiūlyti maitinimą, gėrimus, viešbutį, transportą, ryšio paslaugas ar kt. Tačiau kiekviena aviakompanija turi savas taisykles, tad kreipkitės į savo bilieto pardavėją ir suteiks jums daugiau informacijos.
Ieva says
Sveiki,
skrydis Europos ribose turėjo įvykti liepos 18d. Liepos 12d gavau informaciją, kad skrydis atšauktas. Pasiteiravus, pasiūlė kitą skrydį rugpjūčio 9d. Data visiškai skiriasi nuo pradinės, tad nesutikau. Manau, kad man priklauso kompensacija.
Beje, avialinijos teigia, kad mane informavo anksčiau, nors nei skambučio, nei el laiško tą dieną, kai jie teigia, nesulaukiau.
Ar galiu tikėtis kompensacijos?
Daiva says
Ieva, kuomet skrydis atidedamas ar atšaukiamas, siūloma alternatyva – arba keisti bilieto datą, arba grąžinti pinigus. Papildomai aviakompanija gali kompensuoti kitas išlaidas (apgyvendinimą, transportą ir pan.). Tačiau kiekviena aviakompanija turi savas taisykles, tad dėl tikslesnės informacijos turėtumėte kreiptis į pačią aviakompaniją arba į savo bilieto pardavėją, jei bilietus įsigijote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje.
Loreta says
Sveiki!
Jegu reisas viena diena velavo ir galiausiai buvo atsauktas, o kita diena velavo 6-7 val,ar priklauso keleiviams kompensacija, apie kuria skelbiama .Priezastis-lektuvo gedimas.
Daiva says
Loreta, kompensacija turi priklausyti, tačiau, kokia, priklauso nuo aviakompanijos taisyklių bei nuo susiklosčiusios situacijos. Turėtumėte kreiptis į pačią aviakompaniją arba į savo bilietų pardavėją ir suteiks jums išsamesnės informacijos.
Loreta says
Liepos 9 turejome skristi is Rygos i Oslo Torp.Belaukiant buvo pranesta, kad skrydis atidedamas 2 val, visi keleiviai gavo 4 euru cekius maistui ir gerimui, bet dar po valandos pranese , kad lauksime 4 val ir finalas-po beveik 3 val laukimo suzinom, kad skrydis atidedamas iki rytojau.Keleiviams buvo liepta transportu iki viesbucio ir viesbuciu pasirupinti patiems.Tiesa dar buvo isdalinti cekiai 20 euru vertes maistui.Keliavom su 6 menesiu kudikiu, kuris pasirodo, Wizzair kompanijoj nelaikomas net keleiviu, nors bilieto jam reikia.Cekiukus dalina tik suaugudiems,o kuom maitinti ir girdyti kudiki niekam neidomu!!!Oro uoste jokiu galimybiu isigyti maistelio kudikiui.Kokios kompensacijos galima tiketis?Del kokiu priezasciu buvo atsauktas reisas nieks nepranese,darbuotojai sake,kad nezino.
Daiva says
Loreta, apgailestaujame dėl nemalonios situacijos. Kiekviena aviakompanija turi savas taisykles dėl skrydžių vėlavimo, atidėjimo ar atšaukimo. Kadangi yra daug visokių sąlygų ir niuansų, kuriuos reiktų žinoti pagal jūsų situaciją, turėtumėte kreiptis tiesiogiai į savo bilieto pardavėją. Jei bilietus pirkote tiesiogiai iš wizzair.com, užpildykite Wizzair skundų formą.
Asta says
Sveiki,
užsisakiau bilietus Varšuva-Paryžius-Niujorkas-Las Vegasas per agentūrą. gavau laišką, kad paskutinis jungiamasis skrydis atšauktas ir kad agentūra už papildomą mokestį galėtų padėti suderinti naują skrydžio laiką (paslauga mokama, nes užsakant bilietus nebuvo užsakyta papildoma aptarnavimo paslauga). Jei toks variantas man netiktų, buvo nurodytas aviakompanijos aptarnavimo centro numeris. Juo paskambinus gavau informaciją, kad alternatyva yra, BET dėl skrydžio pakeitimo turiu kreiptis į agentūrą. Jie tiesiogiai man bilietų keisti negali, nes aš ne tiesioginis užsakovas. Kaip patartumėte elgtis?
Daiva says
Asta, dėl alternatyvų ir jų sąlygų turite kreiptis tiesiogiai į aviabilietų pardavėją, į kelionių agentūrą, kurioje ir pirkote aviabilietus.
Karolina says
Laba diena, mes skrendame iš Londono į Kauną liepos 8 dieną, bet per Oslą su kompanija Ryanair. Dabar gavome laišką, kad skrydis atšauktas ir galime skristi liepos 9 dieną iš Oslo į Rygą. Tai ar jie turi mums kompensuoti viešbutį ar grįžimą namo iš Rygos į Lietuvą? Taip pat rašo, kad galima grąžinti bilietą iš Oslo į Kauną, bet iš Londono į Oslą bilieto negalima grąžinti. Čia jų kaltė, bet išeina, kad mes patys už viską turime mokėti? Kokios mūsų kaip keleivių teisės? Be to, rašo, kad neaišku ar bus apmokėta kelionė autobusu į Lietuvą. Kodėl jie mum negali iš karo grąžinti visos sumos ir tada jau per kitur planuotume grįžti? Ką daryti, kur kreiptis, nes nėra šios kompanijos numerio. Labai prašome pagalbos! Ko
Daiva says
Karolina, aviakompanija Ryanair nevykdo jungiamųjų skrydžių, todėl dėl pirmojo jūsų skrydžio atsakomybės neprisiima (skrydžiai vienas nuo kito nepriklauso). Kuomet skrydis atidedamas ar atšaukiamas, siūloma alternatyva – arba keisti bilieto datą, arba grąžinti pinigus. Papildomai aviakompanija gali kompensuoti apgyvendinimą, transportą ir pan. Dėl tikslesnės informacijos turėtumėte kreiptis į pačią aviakompaniją arba į savo bilieto pardavėją, jei bilietus įsigijote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje. Ryanair keleivių teises galite rasti internete. Ryanair centrinės būstinės numeris: +44 871 2460000 arba +44 871 2460003.
Tomas says
Laba diena,
gal zinote per kiek laiko aviakompanija privalo duot atsakyma del kompensacijos? Parasiau Wizzair pretenzija del velavusio skrydzio, iskart gavau automatini pranesima, kad mano pretenzija priimta ir bus svarstoma, bet nuo to laiko praejo trys savaites ir dar negavau jokio atsakymo.
Dekui uz atsakyma
Daiva says
Tomai, aviakompanija Wizzair atsakymus pateikia maždaug 30 dienų laikotarpyje. Jei skubu, kreipkitės tiesiogiai į aviakompaniją.
Rūta says
Skrendame su jungiamuoju skrydžiu ir antrojo skrydžio linijos šiuo metu ruošiasi streikuoti. Kadangi pirkome per kelionių agentūros puslapį, keitimų būti negali. Ką daryti tokioje situacijoje? Pirkti naujus bilietus ir laukti kažkokios kompensacijos? Galbūt jungiamajame oro uoste mums privalėtų duoti analogišką, nemokamą skrydį, net jei jį vykdo ir kitos oro linijos?
Daiva says
Rūta, geriausiai situaciją pakomentuotų jūsų bilieto pardavėjas, žinantis visas jūsų užsakymo detales. Susisiekite su juo ir skrydžio laukti bus kur kas ramiau ;)
Rūta says
Jie kol kas nieko nežino, nes streikas oro linijos dar pačios negarantuotos, kad jis apskritai įvyks, o kurie skrydžiai bus atšaukti. Kadangi vis dar nežinome, ar konkrečiai mūsų skrydis bus atšauktas, pagal visas taisykles, kaip suprantu, streikuojančios oro linijos vis dėlto įsipareigoja mus nugabenti į kelionės tikslą nemokamai?
Daiva says
Rūta, jeigu aviakompanija streikuos, ji turėtų siūlyti alternatyvas. Tačiau tokiais atvejais siūlomi skrydžiai kitomis dienomis. Jei keleivis atsisako siūlomos alternatyvos, jam grąžinami pinigai už nepanaudotą bilietą.
Tomas says
Laba diena,
neseniai skridau su Wizzair is Vilniaus i Eindhovena. Del techiniu priezasciu skrydis buvo atidetas is kovo 25d. i kovo 26 dienos ryta. Nakti mus apgyvendino viesbutyje ir pasirupino maitinimu. Norejau pasitairauti ar del tokio ilgo velavimo man priklauso dar ir pinigine kompensacija is aviakompanijos?
Daiva says
Tomai, šiuo klausimu turėtumėte kreiptis į pačią Wizzair aviakompaniją, kadangi kiekviena aviakompanija turi savo tvarką.
Tomas says
Tomai, šiuo klausimu taip pat galite kreiptis pagalbos į – http://www.atidetasskrydis.lt. Manau tikrai turėtų padėti.
a says
Tomai, tau priklauso 250euru kompensacija. as jau gavau 250euru uz sito skrydzio atsaukima+nemokama apgyvendinima ir maitinima skrydzio atsaukimo diena(kovo 25d.)parasyk i wizzair skundus (claims), jei atsisako moket, pateik prasyma, skunda CAA vilniuje ir gausi 250euru kompensacija.Jie PRIVALO tau ismoket kompensacija. Sekmes!
Kristina says
Sveiki,
prieš keletą mėnesių per vieną turizmo bendrovę užsakėme mamai skrydį Vilnius-Stokholmas-Čikaga. Lėktuvas turėjo išskristi 2015-04-07 7.10 val. ATvykus registruotis buvo pasakyta – išrašysime laikiną bilietą, bet turėsite laukti prie vartų, gal neatvyks koks keleivis ir tada galėsite skristi Jūs. Buvo paaiškinta – lėktuve nebėra vietų. Bilietų parduota daugiau negu yra lėktuve vietų. Paaiškinkite kas tai per absurdas? Ar net iš anksto perkant bilietą nesi tikras kad išskristi savo reisu? Nevėlavom, turėjom iš anksto pirktą bilietą. Kur galėtume kreiptis dėl žalos atlygiunimo? Esame labai pikti. Kompensaciją mama gavo 300 eurų. Bilietas buvo pakeistas vėlesniu.
Pagarbiai,
Daiva says
Kristina, paprastai, kuomet nebelieka laisvų vietų lėktuve, bilietai nebeparduodami.
Visais klausimais turėtumėte kreiptis tiesiogiai į savo bilieto pardavėją.
Michail says
Sveiki, WizzAir atideda 2015.04.01 skrydi is Londono i Vilniu valandai, dabar vel matau jog skrydis atidedamas greiciausiai parai. Kur tureciau kreiptis del savo teisiu ir ar kompanija privalo pasiulyti nakvyne?
Daiva says
Yra daug visokių sąlygų ir niuansų, kuriuos reiktų žinoti pagal jūsų situaciją, kad galėtume tiksliau atsakyti. Nemažai informacijos pateikta šiame blogo įraše (aukščiau). Bet kokiu atveju, dėl visų priklausančių kompensacijų turite kreiptis į aviakompaniją.
Ingrida says
Laba diena. Siandien buvo atsauktas skrydis Vilnius- Oslas su Norwegian. Turejo atskristi mano nepilnametis sunus. Palydos mokestis taip pat buvo sumoketas. Uzsakiau jam bilieta rytdienai su AirBaltic bendrove, taip pat su palyda. Bilietas kainavo daugiau nei 3 kartus brangiau, nei su Norwegian. Ar yra galimybe, kad Norwegian padengs mano islaidu skirtuma? Visus dokumentus, kvitus turiu.
Daiva says
Ingrida, viskas priklauso nuo atšaukto skrydžio aplinkybių ir kiekvienos aviakompanijos tvarkos. Aviakompanijos Norwegian taisykles galite rasti jų tinklapyje.
Visais klausimais kreipkitės tiesiogiai į savo bilieto pardavėją.
Gintaras says
Sveiki,
per agentūrą BudgetAir.ie/Vayama.ie pirkau Air Baltic skrydžių bendrovės bilietus iš Domodedovo(Maskva) oro uosto į Vilnių (jungiamasis skrydis per Rygą). Šis skrydis buvo atšauktas. Susisiekus su Air Baltic jie pasiūlė skrydį iš kito oro uosto, arba pinigų gražinimą. Paprašius grąžinti pinigus, jie nurodė kreiptis į agentūrą, kadangi bilietai buvo perkami per agentūrą, tai agentūra turi juos ir grąžinti.
Tačiau su agentūra neįmanoma susisiekti, į elektroninius laiškus neatsako.
Ką patartumėte šiuo atveju daryti, kur kreiptis?
Ačiū.
Daiva says
Gintarai, kito varianto nėra. Teks dar kartą bandyti susisiekti su savo bilieto pardavėju.
Romualdas says
suprantat Daiva,pirmi du bilietai buvo pirkti kaip kompleksas,ne atskirai, per greitai.lt tai man kreiptis y juos ar y Norvegian?
Daiva says
Romualdai, kreipkitės į savo bilietų pardavėją, į greitai.lt ir jums suteiks išsamesnę informaciją.
Romualdas says
Dar pamirsau pamineti,kad pirmi bilietai is Harstad y Osla ir is Oslo y Vilniu buvo pirkti per Greitai.lt As juos informavau,kad skrydy atsauke tada,jie man siule grazinti pinigus uz bilietus,bet as paskiau,jog susitariau su Norvegian kad duos kita bilieta,bet kaip jau minejau ta kita skrydy vel atsauke.
Romualdas says
Laba diena,pakliuvau tikrai y keblia padety 2015 03 04 06:30val turejau skristi is Harsstad y Osla,bet skrydis kury renge kompanija Norvegian buvo atsauktas,del piloto streiko,is Oslo turejau parskristi y Lietuva su Ryanair,ta skrydy praradau ,tada su Norvegian sutariau del kito skrydzio is Harstad y Osla 2015 03 06 ,nusipirkau vel bilieta is Oslo y Lietuva su aviakompanija Wizz ir vel Norvegian atsauke skrydy del polotu streiko ir vel praradau bilieta y lietuva…. As jau nevilty esu,nes tik pinigus ismetu,ka man daryti,ar as turiu kokias teisias ir ar man grazins kas nors pinigus bent uz bilietus kuriuos praradau?
Daiva says
Romualdai, situacija tikrai kėbli. Turėtumėte kreiptis į tą aviakompaniją, dėl kurios kaltės praleidote skrydžius. Kadangi aviakompanijos Wizzair ir Ryanair buvo nepriklausomos nuo pirmojo skrydžio, tad jos neprisiima atsakomybės už praleistus skrydžius.
Sėkmės!
Audronė says
Laba diena,
Per Latvijos turistinę kompaniją Užsakomuoju reisu keliavome iš Rygos į Jungtinius Arabų Emyratus ir atgal. Atgalinis reisas turėjo vykti vasario 26d.23 val iš Ras Al Khaimo oro uosto.Sulipus į lėktuvą paaiškėjo, kad sugedo durys. Daugiau nei 3 val sėdėjom lėktuve, vėliau apie 4:30 buvom nuvežti į viešbutį. Kitą dieną (Vasario 27) apie 14 val išskridome į Rygą, bet per Stambulą degalų papildymui. Nusileidus paaiškėjo, kad vėl sugedo durys. Visi keleiviai buvo išlaipinti ir užsakytas kitas lėktuvas iš Rygos. Oro uoste buvome pamaitinti ir naujai atskridusiame lėktuve taip pat maitino ir siūlė gaiviuosius gėrimus, tačiau grįžome visa para vėliau, nei turėjome. Ar priklauso kompensacija? Ar ją turėtų sumokėti kelionių organizatorius ar skraidinusi aviakompanija?
Daiva says
Audrone, aviakompanija jums suteikė nakvynę, maitinimą, gėrimus, kitą nemokamą skrydį, tad kompensacija priklausyti nebeturėtų. Šiuo klausimu jus gali pakonsultuoti organizatorius, per kurį užsisakėte bilietus.
Gytis says
Del pavelavusio skrydzio is Vilniaus i Helsinki nespejau i lektuva, skrendanti is Helsinkio i New York. FinAir pasirupino nakvyne ir maitinimu bei transportu Helsikyje bei kitu reisu i JAV, taciau tiksla pasiekiau 24 val veliau numatyto laiko. Ar priklauso kompensacija uz si velavima? Juolab, kad buvo rezervuotas viesbutis bei isnuomotas automobilis JAV. Per kiek laiko reikia pateikti pretenzija? Is anksto dekingas.
Daiva says
Gyti, kai skrydis vėluoja, aviakompanija gali nemokamai pasiūlyti maitinimą, gėrimus, viešbutį, transportą, ryšio paslaugas. Jūsų atveju, aviakompanija taip ir padarė. Finnair jums pasiūlė alternatyvą – kitą skrydį, maitinimą, nakvynę, transportą, tad kompensacija priklausyti nebeturėtų. Tačiau galite bandyti kreiptis tiesiogiai į pačią aviakompaniją, kadangi kiekviena aviakompanija turi savo tvarką. Finnair taisykles galite pasiskaityti jų tinklapyje.
Rita says
Laba diena,skridau vasario28d.SAS oro liniju lektuvais Cikaga-Kopenhaga-Vilnius.Nusileidus Kopenhagoje skrydis buvo atidetas del nenurodytu mums priezasciu,oro salygos buvo geros,apie tai rase ir delfi.lt,kompanija ismokejo vietoje 100kronu maitinimui(beje oro uoste kiausiniene kainavo89kronas,o gerimui ar arbatai jau ir neliko tos kompensacijos)ir nuskraidino i Stokholma,kur buvome apnakvydinti,gavome pusrycius ir parskraidinti i Vilniu. Pagal pirmini bilieta Vilniu turejau pasiekti kovo 1d. 23val.30min. Dabar gryzau kovo 2d.11val.10min.Grizau tik su rankiniu bagazu.Priduotas lagaminas ir antras papildomai apmoketas lagaminas dar kazkur uzsilaikes.Vilniuje uzpildziau dokumentus del bagazo,vakar vakare pranese,kad jau vienas pazeistas lagaminas atskrido.Esu pasipiktinusi ir sunerimusi. Manau ,turiu rasyti peticija ,todel noriu ir daugiau zinot apie savo teises.Noriu paklausti:
1.kokio dydzio kompensacija man priklausytu?
2.Kas ir kokiu budu man turetu kompensuoti uz praleista darbo diena ir patirtus nepatogumus?
3.Kaip tureciau elgtis del sugadinto bagazo? Jeigu nerasiu tam tikru daigtu,kurie buvo pirkti ir apmoketi auksine swedbanko kortele?
4.Ar vienoje peticijoje SAS-ui turi buti ir bagazo pretenzijos,t.y.kai sulauksiu jei sulauksiu paskutinio lagamino?
Buciau be galo dekinga uz atsakyma
Daiva says
Rita, kai skrydis vėluoja ar yra atidėtas, aviakompanija gali nemokamai pasiūlyti maitinimą, gėrimus, viešbutį ar kitas paslaugas. Jūsų atveju, aviakompanija taip ir padarė, jums pasiūlė alternatyvą – kitą skrydį, maitinimą, nakvynę, transportą. Tačiau dėl visų nemalonumų bei pasimetusio, sugadinto bagažo galite bandyti kreiptis tiesiogiai į pačią aviakompaniją, kadangi kiekviena aviakompanija turi savo tvarką. SAS taisykles galite paskaityti aviakompanijos tinklapyje.
Artūras says
Laba diena,
sekmadienį (2015.01.18d) sūnus turėjo skristi iš Vilniaus į Liverpulį. Planuojamo skrydžio laikas 11:50, tačiau jį atidėjo. Lėktuvas pakilo 15:40. Tokiu būdu jis prarado traukinio bilietus iš Liverpulio į Manchesterį, kadangi juos buvo nusipirkęs iš anksto. Teko pirkti naujus.
Norėčiau jūsų pasiteirauti, ar priklauso kokia nors kompensacija už prarastus traukinio bilietus ryšium su lėktuvo skrydžio atidėjimu?
Dėkoju
Daiva says
Artūrai, kai skrydis atidedamas, aviakompanija gali nemokamai pasiūlyti maitinimą, gėrimus, viešbutį, transportą, ryšio paslaugas. Tačiau tai priklauso nuo aviakompanijos, kadangi kiekviena turi savo tvarką, tad turėtumėte kreiptis tiesiogiai į tą aviakompaniją, kuria skrido jūsų sūnus.
Aušra says
Sveiki dar kartą,
parašiau blogą išskridimo iš Vilniaus laiką: 15.45 val.
Aušra says
Laba diena,
sausio 11 d. vykau į Atėnus. Turėjau oro linijų Lufthansa bilietus Vilnius – Frankfurtas – Atėnai. Skrydžio pradžia 6.25 val. Atvykus į oro uostą 5 val. pasitiko užrašas, kad skrydis atšauktas. Paaiškino trumpai, kad lėktuvas iš vakaro (t.y. šeštadienį)neatskrido į Vilnių dėl blogų oro sąlygų ir pasiūlė laukti eilėje, kol bus pakeistas bilietas. Buvo sekmadienis, dirbo tik dvi kasos, taigi eilėje teko pralaukti iki 10 val., kol buvo pasiūlytas skrydis 15 val. su Turkijos oro linijomis per Stambulą. Kadangi eilė buvo „gyva“ teko joje stovėti visą laiką, nes vykau viena. Aišku, paskui dar gavau taloną maistui. Į Stambulą skrydis buvo du kartus atidėtas, nes vėlavo atskristi lėktuvas, išvykome apie 16.45 val. Tikriausiai dėl to Stambule lėktuvas suko ratus, laukdamas leidimo leistis. Gerai, kad į Atėnus skrydis buvo atidėtas, tai suspėjau į lėktuvą. Vietoj 14.30 val. Atėnus pasiekiau apie 21 val. Vykau darbo reikalais 2 dienoms, planai nežlugo, nes skridau vieną dieną anksčiau, priešingu atveju geriausia būtų buvę visai neskristi. Pikta, kad neinformavo, nes jau iš vakaro žinojo, kad skrydžio nebus, nors kažin ar ta informacija būtų ką pakeitusi, nes susitikimas buvo suplanuotas lapkričio mėn. Ar priklauso kokia nors kompensacija, ar oro linijų bendrovė padarė viską, kas jai priklausė?
Ačiū už atsakymą
Pagarbiai
Aušra
Daiva says
Aušra, kadangi skrydis buvo atšauktas, aviakompanija Lufthansa jums pasiūlė alternatyvą – kitą skrydį, tad kompensacija priklausyti nebeturėtų. Jei būtumėte nepasinaudojusi skrydžiu, galbūt būtumėte atgavusi pinigus. Svarbiausia, kad nežlugo planai :)
J. says
Labas vakaras,
gal zinote, ar turiu teise reikalauti kompensacijos, jei skrydis Ryanair buvo atidetas 2 val.?
Kaip tik tas dvi valandas turejau tarp skrydziu. Taigi nespejau i antra skrydi, todel reikejo skubiai pirkti kita bilieta ir blaskytis visa nakti oro uoste. Nekalbant, kiek streso teko patirti laukiant, visvien bandant patekti i kita skrydi, po nesekmes blaskantis be informacijos po oro uosta. Nuovargis kaip po gero maratono. O dar i darba turejau eiti, teko atsaukti, nes visai nemiegojus, be sveikatos negalejau.
Taigi tik dvi valandos, kurios virto i desimt valandu laukimo ir dar nauja bilieta reikejo nuspirkt. Kiek visur skaitau, tai tik kazkokias teises turi, jei atideta daugiau nei 3 val., bet negi siuo atveju patyrus tiek nepatogumu ir nuostoliu vezejai tiesiog nusiplauna rankas?
Juk dvi valandos irgi daug: visokie planai per jas gali nuplaukt, kuriu atstatyt taip greit gali ir nepavykt.
Dekui uz bet kokia informacija.
Daiva says
Suprantame, kad situacija nemaloni, tačiau aviakompanija Ryanair paraišką dėl kompensacijos leidžia pildyti tuo atveju, jei skrydis buvo atidėtas ilgiau nei 3 valandoms.
Todėl rekomenduojama įvertinti tokias aplinkybes prieš perkant bilietą iš kelių kelionės etapų, kadangi pigių skrydžių bendrovės jungiamųjų skrydžių nevykdo ir neatsako, jei prarandama viena ar kita kelionės jungtis.
Saule says
Sveiki, per kiek laiko aviakompanija turi sureaguoti į pretenziją? Norwegian airlines atsiuntė pativirtinimą, kad pretenziją gavo, tačiau atsakymo laukiu kelias savaites. Ačiū.
Daiva says
Saule, šiuo klausimu turėtumėte kreiptis į pačia aviakompaniją, kadangi kiekviena aviakompanija turi savo tvarką.
Saulius says
sveiki pirkau skrydi per edreams kompanija aberdeen- vilnius gruodzio-2014-12-21 atgal sausio- 2015-01-04 sumokejau viskas gerai gavau rezervacijos isigyjimo patvirtinancius e-laiskus po poros sawaiciu gavau dar viena kad ivyko atidejimas dabar siulo 2014-12-21 skrydi su 11:30h persedimu nors buvo tik 1:30h o atgal isvis nesamone is vilniaus 17:30- 18:45 i amsterdama o is amsterdamo 09:40- 10:45h tapacia diena gal pasiulytumet ka daryt tokiu atveju kai netenkina siulomas skrydis apie atgal net nekalbu nes tai nesamone irka daryt jai nepavyktu susitart
p.s gal galetumet atsiust atsakyma y mano el pasta
aciu
Daiva says
Sauliau, susisiekite tiesiogiai su savo bilietų pardavėju. Jei jums netinka jų siūloma alternatyva, gal būtų galima susigrąžinti pinigus už nepanaudotus skrydžius.
Tomas says
Laba diena,
Aviakompanija man pranešė, kad skrydis mano pasirinktą dieną vykdomas nebus, man pasiūlė skristi dieną anksčiau. Aš sutikčiau su aviakompanija jeigu ji man kompensuotų pinigus išleistus papildomai nakvynei (as atvykstu į pasirinktą miestą parą ankščiau negu pradeda galioti mano viešbučio rezervaciją už kurią pinigai nėra gražinami). Ar aš turiu galimybių gauti papildomą nakvynę viešbutyje aviakompanijos sąskaita?
Daiva says
Tomai, turėtumėte tartis su aviakompanija, kurios skrydis pasirinktą dieną nebus vykdomas. Aviakompanija jau pasiūlė alternatyvų sprendimą – skristi kitu reisu, tad neaišku ar kompensuos neplanuotą nakvynę. Bandykite susisiekti su savo bilieto pardavėju, gal bus galima kažką padaryti.
Tomas R. says
Sveiki, Ryanair iki skrydzio likus maziau nei 2 parom atsauke skrydi i Paryziu. Kokia kompensacija man turetu priklausyti (turejau pirkti kitus bilietus)?
Justė says
Jums turėjo būti pasiūlyta alternatyva – pakeisti bilietus arba sugrąžinti pinigus. Susisiekite su savo bilieto pardavėju dėl išsamesnės informacijos.
Tomas says
Laba diena. Spalio 25 d. skrydis Vilnius –Dublin (From Vilnius to Dublin T1 (FR7149)) buvo atidėtas dėl kažkokių gedimu. Įsėdus į lėktuvą, laiku nepakilus 22:25 val., maždaug po 30 min. buvo pranešta keleiviams, kad kilsimės po 5 min. tai yra 23:05 val., deja taip nebuvo. Vėliau lėktuvo personalas pranešė, kad keleiviams reikia išlipti, skrydis atidedamas 2-3 valandoms. Visi lėktuvo keleiviai taip pat ir šeimos su mažais vaikas išlipo. Keleiviams paaiškinta nieko nebuvo, vieni liko laukti skrydžio, kiti išėjo nesulaukia informacijos. Išėjau iš oro uosto, nes turėjau būti Dubline 23:40 val. (Airijos laiku), kadangi turėjau kitą bilietą į Galway reisas Dublin-Galway 00:20 val. Praradau du bilietus dėl Ryanair atidėto skrydžio Vilnius-Dublin 466 Lt.; ir Dublin-Galway 19 Eur. Lėktuvas pakilo Lietuvos laiku 00:33 val. Prašau paaiškinti, kur turiu kreiptis dėl atidėto skrydžio 2 val. 08 min. kokias formas reikalinga pildyti. Ačiū už atsakymą.
Daiva says
Tomai, esant nesklandumams, kai skrydis vėluoja, yra atšaukiamas ar nukeliamas, dažniausiai aviakompanija siūlo alternatyvų sprendimą, pvz., skristi su vėlesniu reisu, grąžinti pinigus už nepanaudotą skrydį ar kt. Šiuo atveju, jeigu jūs niekam nieko nepranešėte ir tiesiog išėjote iš oro uosto, vargu, ar pavyks ką nors padaryti. Bet galite bandyti užpildyti šią formą https://refundclaims.ryanair.com/.
Egidijus says
Laba diena,
Wizz air atidejo skrydi 5.30 valandos veliau nei buvo numatyta , kokios kompensacijos galiu tiketis uz sugadintus planus ir kur pateik pretenzija ?
Dekui.
Daiva says
Egidijau, jums reikia kreiptis į aviakompaniją. Užpildykite šią formą http://wizzair.com/lt-LT/Claims.
Ina says
Laba diena, atsitiko nelaime ir rytoj negaliu isskristi, ar galiu tiketis susigrazinti nors dali pinigu uz biletus?
Gintarė says
Ina, dėl šio dalyko reikėtų Jums kreiptis į tą aviakompaniją arba agentūrą, kurioje pirkote bilietą.
Ingrida says
Laba diena,
Rugpjūčio pabaigoje pirkau bilietus Vln-Londonas , skrydis lapkričio 6-9d Ryanair. Perkant bilietus jie patvirtino mano rezervaciją ir po poros minučių atsiuntė atšaukimą, su response numeriu kad negali autorizuoti kortelės ir reikia pirkti bilietus išnaujo. Taip ir padariau nusipirkome bilietus iš naujo, tačiau po poros dienų jie dar kartą nuskaičiavo pinigus ir taip gavosi kad bilietus dukart nusipirkome. Ka patartumėte daryti? Jie neatsako į mūsų laiškus. Ačiū
Daiva says
Ingrida, paprastai pinigai grąžinami į sąskaitą per ne daugiau kaip 14 dienų. Jei per tokį laikotarpį pinigų neatgavote, kreipkitės tiesiogiai į savo bilieto pardavėją.
Daiva says
laba diena,
norėjau paklausti, ar priklauso kompensacija, kai dėl aviakompanijos SAS kaltės, tai yra skrydis buvo Dublinas-Kopenhaga-Palanga, vėlavo lėktuvas į Dubliną ir pavėlavome į savo skrydį, kuris vyko į Palangą.
Daiva says
Daiva, jei skrydis buvo jungiamasis ir turėjote vieną bilietą, aviakompanija turėjo pasirūpinti jūsų kelione iki galutinio taško. Jei skrydžiai buvo atskiri ir turėjote du atskirus bilietus, jie vienas nuo kito nepriklauso ir aviakompanija neatsako už jungties praradimą.
Raimondas says
Laba diena. Liepos 7d. mano šeima skrido iš Kauno į Dubliną. Lėktuvas turėjo pakilti 15,05val., bet skrydį atidėliojo ir jie išskrido tik apie 21 val. Tik dabar išgirdome apie kompensaciją. Ar galima ką nors padaryti šiuo atveju? Ačiū
Daiva says
Raimondai, dar galite pabandyti užpildyti formą šią https://eu261claims.ryanair.com/.
Rasa says
Laba diena.
Vakar turejau skristi is vno i cph. Ilipus i lektuva paaiskejo kad del lektuvo gedimo skrydis pradzioje velavo o po to arsauktas. Buvo pasiulyti bilietai tik kita diena su persedimu per Stokholma. Taigi keliones tikslas pasiektas tik po paros. Ar tokiu atveju priklauso kompensacija uz velavima? Aciu.
Daiva says
Rasa, nelabai aiški situacija, ar skrydis buvo atidėtas, ar atšauktas ir jūs pasinaudojote kitais pasiūlytais bilietais. Paskambinkite tel. 8 600 26763 ir jus pakonsultuos.
Edita says
Kas Lietuvoje kontroliuoja turizmo agenturu veikla? Ar geriau tiesiogiai kreiptis i IATA?
Dekinga uz atsakyma
Daiva says
Žiūrint, kokiu klausimu norite kreiptis. Geriausia – tiesiogiai į aviakompaniją, iš kurios bilietus pirkote.
Mindaugas says
Yra bilietai per KML skrydzio avia linijas nupirkti. Ir norejau pasidometi, kas butu jei tarkim issiverztu ugnikalnis Islandijoje ir poto del to atsauktinetu skrydzius. Tai mane vistiek iki galutinio tasko nuskraidintu, jei skrydis butu per ta vieta mazdaug, tik pakeistu skrydzius, jei as neesu apsidraudes tos keliones, tai negaleciau reikalauti kompensacijos uz tarkim praleistas ilgas valandas oro uoste.
Daiva says
Mindaugai, ugnikalnio išsiveržimas Islandijoje būtų laikomas gamtos stichija, tad jei dėl to oro vežėjas negalėtų vykdyti skrydžių jūsų turimu maršrutu, jūs turėtumėte teisę atgauti visą už bilietą sumokėtą sumą arba alternatyvią kelionę į kelionės tikslą. Pasirinkus alternatyvią kelionę ilgai laukiant kito skrydžio ar persėdimo, oro vežėjas privalo aprūpinti jus gėrimais, maistu, atsižvelgiant į laukimo laiką ir nakvynę. Brangesni oro vežėjai dažniausiai yra linkę visokeriopai pasirūpinti savo keleiviais, maksimaliai sumažinti patiriamus nepatogumus. Kita vertus, gamtos stichijos yra nuo oro vežėjo nepriklausantis reiškinys, tad papildomų piniginių kompensacijų oro vežėjas suteikti neprivalo.
Edita says
Laba diena,
pirma karta susiduriau su tokia problema: skridau is Vilniaus i Oklenda, per Helsinki ir Honkonga. Is Helsinkio skrydis turejo buti 22.30. taciau atidejo iki kitos dienos 12 val, del tos priezasties Honkonge teko lakti apie 16 val. , bet ir tai dar ne viskas: griztant is Oklendo i Singapura skrydis turejo buti 10.30, bet del neaiskiu priezasciu buvo atidetas iki kitos dienos 8.30, kadangi buvo suplanuotas grizimas butent kita diena, laukti atsisakiau, man is Jet star avialiniju pasiule nusipirkt kitos aviakompanijos bilieta, kad speciau isskrist savo reisu is Singapuro. Jet star kompanija atsizymejo , kad man bus grazinta dalis bilieto sumos. nuvykus, i turizmo agentura, kurioje pirkau bilieta, man pasake, kad toks grazinimas negalimas, taciau susiekus su Jet star , jie man dave pinigu pervedimo nr. agentura tyli, nes matyt nera susidure su tokia problema, ar Lietuvoje isvis imanoma atsiimti savo pinigus? Ir kokios kompensacijos galeciau tiketis, nes kelione buvo komplikuota, pavargau tiek fiziskai tiek moraliskai. Aciu uz atsakyma.
Daiva says
Edita, labai daug visokių niuansų. Turėtumėte bendrauti tiesiogiai su savo bilietų pardavėjais.
Edita says
Ko tureciau klaust ju, nes ten nuejus gaunu daugiau klausimu , nei atsakymu. Kas Lietuvoje kontroliuoja turizmo agenturu veikla?
Aciu uz atsakyma
Daiva says
Edita, jei bilietą pirkote iš aviakompanijos, turite susisiekti tiesiogiai su aviakompanija.
Mindaugas says
Sveiki. Skrendu su Qatar air is Stokholmo i Bangkoka su persedimu Dokoje(Qatare). Atskridus i Doka prie vartu pasako kad nera jums vietu i sita skrydi nes del kaskieno kaltes perdaug biletu parduota. Tada gaunu nauja bileta uz 6val 25min. Puodeli kavos ir viena sumustini. Skrydi apie 6 valandas. Cia straipsnis labiau apie EU bendroves buvo. O kur kreiptis susidurus su arabais? Dekui uz atsakyma :)
Justė says
Mindaugai, nemaloni situacija, tačiau turėtumėte kreiptis į pačią aviakompaniją, kurios bilietų buvo parduota „per daug“ :) Jei bilietus pirkote kažkurioje kelionių agentūroje, kreipkitės į ją.
Vladas says
laba diena,
Skrydis buvo suplanuotas 2014 m. kovo 12 – 15 dienomis su aviakompanija aiBaltic, bet gavau pranešimus, kad reisai atsaukti. Pasiūlę grąžinti visa suma arba skristi kovo 11 -16 dienomis.
Situacija tokia, kad rezervuotas ir apmokėtas viešbutis per Booking, o airBaltic atstovas teigę, kad pagal EU Regulation 261/2004, jie gali kompensuoti tik apgyvendinimą kovo 15-16 diena, o už kovo 11-12, čia mano problema. Apie kompensavimą už viešbuti 12-15 d., jeigu aš atsisakysiu nuo skrydžiu net kalbos nėra, kompensuos tik bilietų kaina. Ačiū už atsakymą !
Daiva says
Valdai, jūs derybas turite vesti su aviakompanija, kurios skrydis atšauktas, arba pasiteirauti patarimo savo kelionės agento, per kurį pirkote bilietą.
Jurga says
sveiki, keliausime per maskva, joje seremetjevo turesime laukti kito skrydzio 10 val, rusijos viza turesime, ar galime iseiti is orouosto ir nuvykti i maskvos centra?
Daiva says
Jurga, jei Rusijos vizą turėsite ir pakaks laiko apsilankyti Maskvoje, išeiti iš oro uosto galite. Turėkite omeny, kad Maskva garsėja transporto kamščiais.
Lina says
Norejau paklausti, skrendame i Kazachstana, bet del blogu oro salygu skrydi nukreipe i Omska. Laukiam jau 12 valandu aerouoste. Skrydis vis atidedamas. Ar turetu ms duoti viesbuti? Neturime rusijos vizos, todel sako, kad mums teks laukti aerouoste kiek reikes… kokios yra taisykles tokiu atveju Rusijoje. Skraidina Ukrainos avialinijos.
Aciu
Daiva says
Lina, neturint vizos iš oro uosto teritorijos išeiti negalite.
JOVITA says
Sveiki.Norejau jusu pasiklausti ka man daryti?Skridome su seima(du suauge ir du vaikai) VILNIUS-LONDON STANSTED,tik isedus i lektuva,mazdaug po 30 min buvo pranesta,jog keleiviams reikia islipti-skrydis atidedamas del kaszkokiu gedimu.Visi zmones laukeme skrydzio laukimo saleje.Skrydis turejo buti 22.35,bet pakilome tik 04.30 ryte.Tad noreciau suzinoti,ka norint prasyti kompensacijos uz atideta skrydi reikia man nusiusti aviakompanijos atstovybei?Ar online uzpildyti kokia forma,ar siusti bilietu kopijas ir visas islaidas su patirtu nuostoliu(bilieto cekius,maisto pirkima vaikams)?Jei reikalinga pildyti forma,gal galite man ja atsiusti,nes niekur neradau online?As gyvenu UK,kokiu adresu man siusti laiska jiems?Labai aciu is anksto uz jusu atsakyma.
Daiva says
Jovita, jei teisingai suprantu, skridote su aviakompanija Ryanair. Tokiu atveju jums reikėtų pildyti jų formą https://eu261claims.ryanair.com/.
Vyt says
Jovita, ar Jums pavyko susigrąžinti pingus?
Darius says
Sveiki, siandien gavome is Rayanair pranesima kad keiciama skrydzio data: Fesas-Diuseldorfas FR7713 is 2013 11 22 d perkeliamas i 2013 11 20 d. Bet musu galutinis skrydzio taskas Vilnius ir sekantis skrydis Diuseldorfas-Vilnius lieka 2013 11 22d.
Bilietai i ta puse jau irgi nupirkti. Automobilio nuoma uzsakyta iki 22d, keliones marsutas ir viesbuciai iki 22d. Jei abu skrydzius Fesas – tarpinis punktas – Vilnius pasiulytu 22 vakarui, 23 ar 24 dienai, matyt butu galima rasti priimtinu variantu. Priesingu atveju iskyla klausimas – ar Ryanair kompanija pasiryzusi geranoriskai padengti visus musu patirtus nuostolius del jau uzsakytu ir apmoketu bilietu, automobiliu ir kitu renginiu kelioneje, nes tokiu atveju matyt neapsimoka vykti trumpesniam laikui is viso.
Daiva says
Dariau, aviakompanija „Ryanair“ jungiamųjų skrydžių nevykdo. Visi skrydžiai yra atskiri ir nepriklausomi vienas nuo kito. Tad oro bendrovė, deja, nėra atsakinga už kitus jūsų kelionės segmentus.
Jūsų atveju siūlytumėm paieškoti alternatyvos skrydžiui iš Feso į Diuseldorfą (gal net ir į kitą artimesnį oro uostą). Jei rasite tinkamą variantą ir jei Ryanair siūlo ir bilieto grąžinimą, tuomet taip ir darykite – grąžinkite bilietą ir įsigykite kitą. Jei reikės pagalbos dėl galimų kelionės variantų, jums padės Audronė el.paštu audrone@zigzag.lt arba tel. 8 600 26762.
Darius says
Daiva, dekui uz atsakyma. As suprantu, kad Ryanair jungimuju skrydziu nevykdo :(
Kalba ne apie jungiamajai skrydi, o apie pasiulyma keleiviui nuvykti i keliones galutini taska, siuo atveju Diuseldorfa, artimiausiu ir maziausiiai nuo grafiko nutolusiu budu. Siuo atveju jie siula skrydi dviem dienom anksciau, kas musu netenkina, nes su kitom oro linijom yra skrydiu ir ta pacia diena, bet is Ryanair’o jokio pasiulymo skristi ta pacia diena, kad ir su persedimais, kad ir truputi veluojant – negavau <_<
Klausimas yra, kad pagal atatinkamus EE reglamentus keleivis turi teise rinktis – ar pinigai uz bilietus ar alternatyvus artimiausias skrydis, bet aisku jie nenori su kitom avialinijom jokiu islaidu tureti, is to ir seka, kad siulo tik savo skrydzius ar …
Gal kas su jais turejot ir reiklau ir galit pasidalinti kaip sekesi ???
Dekui :smile:
Daiva says
Dariau, „Ryanair“ nevykdo jungiamųjų skrydžių ir su kitomis aviakompanijomis. Tai reiškia, kad jie negali pasiūlyti alternatyvių skrydžių su kitomis aviakompanijomis. Taip pat nutinka ir su kitomis oro bendrovėmis – tokiais atvejais jos pasiūlo tik savo ar su savo partneriais vykdomus skrydžius.
Pagal reglamentus keleivis turi teisę rinktis alternatyvius skrydžius iš aviakompanijos pasiūlytų variantų. Jei tie variantai netinka, tuomet bilietas grąžinamas.
Keliautoja says
Laba diena,
nusipirkau bilietą gruodžio mėnesiui, tačiau neseniai kompanija pranešė, kad skrydis atšaukiamas ir man patogaus oro uosto nebevyks. Jie pasiūlė kitus oro uostus, tačiau jie nutolę nuo mano lokacijos 300-700kilometrų. Ar galiu tikėtis kompensacijos už autobuso bilietą į kitą oro uostą?
Daiva says
Derėtų pasiteirauti aviakompanijos arba savo kelionės agento, per kurį pirkote bilietą.
Lidija says
Aciu uz atsakyma! Dar butu toks klausimas – avakiakompanija grazino man pinigus, bet ne administracini mokesti (50Lt). Ar as turiu teise jo reiklauti?
Dar karta aciu uz atsakyma!
Pagarbiai,
Lidija
Daiva says
Lidija, administracinis mokestis mokamas už visų procedūrų tvarkymą, tad jis nėra grąžinamas.
Lidija says
Laba diena,
norejau pasiteirauti, ka galiu reikalauti is Wizzair siuo atveju:
Wizzair atsauke skrydi ir nepranese mums apie tai. Siulo grazinti pinigus. Ar as galiu reikalauti, kad jie man parupintu bilieta su kita avia kompanija, nes jie analogisko varianto neturi?
Aciu uz atsakyma!!!
Daiva says
Lidija, Wizzair aviakompanija šiuo atveju gali tik grąžinti pinigus.
Jūratė says
Laba diena,
norėčiau jūsų pasiteirauti šiuo klausimus. Balandžio 22-27 d. vykau į Erasmus stažuotę į Vokietiją. Lėktuvo bilietus pirkau iš anksto pirmyn ir atgal tad kainavo 461 lt. Dėl balandžio 22 d. vykusio oro linijų bendrovės Lufthansa darbuotojų streiko buvo atšauktas skrydis LH 889Vilnius-Frankfurtas, tad reikėjo pirkti naujus brangesnius bilietus į Vokietiją. Apie atidėtą skrydį sužinojau tik išgirdusi apie streiką iš televizijos ir pasižiūrėjusi internete, kai paskambinau į Lufthansa atstovybę nieko pasiūlyti negalėjo. Dėkui dievui susiprotėjau pasiteirauti, ar vykimui atgal reikia suderinimo, pasirodo reikėjo ir jeigu būčiau nepasakiusi būčiau vėl mokėjusi 600 litų kaip ir anksčiau už bilietą atgal. Tačiau įdomiausia, kad grąžino už kelionę pirmyn 149 Lt. Kodėl ne pusę sumos? Mane labiausiai papiktino, kad keleivių neinformavo, nepatarė ir visur dar reikėjo eiti prašyti, reikalauti ir rašyti. O kadangi rašote apie kompensaciją tikrai norėčiau sužinoti, ar ją galiu gauti, ko reikėtų ir tokiu būdu „pamokyto“ dideles bendroves, kad negalima taip elgtis su klientais ir daugiau skirti jiems dėmesio, nes ir aš ir šeima bei mano kolegės patyrėme šoką, o institucijai taip pat brangiau kainavo mano kelionė nei buvo planuota.
Pagarbiai
Jūratė
Daiva says
Laba diena, Jūrate,
atšaukus skrydį aviakompanija prisiima atsakomybę ir pakeičia bilietą į keleiviui patogiausią pagal galimybes. Jei keleivis pats nusipirko bilietus, prieš tai nesuderinęs su atšaukusia skrydį aviakompanija, tuomet aviakompanija pasilieka teisę spręsti dėl bilietų grąžinimo mokesčio. Paprastai galutinis sprendimas būna ne kliento naudai.