KELIONIŲ ISTORIJOS: Pamokanti istorija apie kelionę traukiniu

Tai nedidelis fragmentas iš mūsų kelionės po Balkanų šalis, kurioje būtinai reikėjo išbandyti keliavimą traukiniu. Taigi, kai Splite įsigijome traukinio bilietus Zagrebas – Budapeštas, mums pasiūlė įsigyti vietų rezervacijas už 4 EUR. Kadangi rezervacijos nebuvo būtinos, ai, sakėm, nereikia. Bet kartais apie tokį dalyką pagalvoti verta.

Taigi, kelionės rytą supratome, jog su InterRail pasais ir pavieniais bilietais tuo pačiu reisu keliauja keli šimtai keliautojų. Atvykus traukiniui geležinkelio bendrovės darbuotojai paaiškino, kad šiam reisui tokio tipo keliautojams kažkodėl yra skirta tik trys vagonai, nors šiaip traukinys buvo kiek ilgesnis. Visi keli šimtai pamėgino sutilpti į juos. Laimingieji gavo kupė, o visi kiti okupavo praėjimą ir vagoną-restoraną, kuris taip pat buvo pilnas desperatiškų keliautojų.

Taigi, taip ir keliavome susirangę praėjime ir juokaudami skaičiavome vaikštančius į tualetą ir vagoną-restoraną. Iš tiesų tokia grūstis yra gana smagi, norom nenorom susipažįsti su aplinkiniais, pietumis pasidalini, jei tik ne oficiali kelionės trukmė, siekianti 6 val. Žinoma, viskas būtų buvę dar geriau, jei ne europietiškieji karščiai, lauke siekiantys +36C, kurių dėka sustojus traukiniui (o sustojimai tankūs ir dažnai nepamatuotai ilgi – iki 10 min.) viduje tiesiog nėra kuo kvėpuoti, pro langus veržiasi karštas oras.

Po poros valandų ties Vengrijos pasieniu šiaip taip prasibrovus visiems pasieniečiams mums prijungė dar keletą vagonų ir visus stovinčius-sėdinčius praėjime susodino į paprastesnę klasę. Tačiau čia karščio problema buvo dar aštresnė, nes senesni vagonai nuo saulės įkaista. Kelionė su vėlavimu truko ilgas 8 valandas, vėduojantis InterRail pasais ir taupant kiekvieną vandens lašelį.

Taigi, patarimai vidurvasaryje yra du: pasitikrinti orus ir pasidomėti, ar kelionės metu nevyksta masiniai renginiai, į kuriuos galbūt plūsta keliautojai. O jei taip nutiks, įsigykite kelis eurus kainuojančią rezervaciją – tai apsimoka :)

Dovilė

Pasidalinkite savo kelionių įspūdžiais ir nuotraukomis su kitais keliautojais.