KELIONIŲ ISTORIJOS: Meilės savaitė Italijoje

Nors esu aplankiusi nemažai užsienio šalių (grįždama iš Italijos suskaičiavau, kad lėktuvu kylu į dangų jau 20 kartą), pirmą kartą organizavau kelionę pati, tiksliau aš buvau kelionės organizatorė nuo… iki…, o mano vaikinas jos finansuotojas. Po įgytos patirties šiandien galiu drąsiai teigti, kad pats nuostabiausias dalykas yra pačiam susiplanuoti kelionę ir nėra ko jaudintis dėl galimų nesėkmių. Be to, nuostabu, kad yra žmonių, kurie stengiasi visomis jėgomis padaryti tave vėl laiminga…
Taigi, vasario 13 d. iškeliavome į Italiją lėktuvu iš Vilniaus oro uosto. Nusileidę Bergamo oro uoste (netoli Milano), sėdę į autobusą atvykome į Bergamo geležinkelio stotį. Iš Bergamo važiavome į Mestrę (miestą, esantį 9 km nuo Venecijos). Kadangi viešbučiai 3* Venecijoje yra tikrai brangūs, o hostelyje gyventi nesinorėjo, todėl ir pasirinkome Mestre, kad galėtume viename iš romantiškiausių viešbučių šiame mieste praleisti meilės savaitę kartu… Važiuojant iš Bergamo į Mestrę traukiniu, Breščioje reikėjo pakeisti traukinį. Tačiau viskas praėjo sklandžiai, visur spėjome laiku ir susigaudyti buvo tikrai lengva… Buvo tik neramu, kad vis labiau temsta… Iš Mestrės geležinkelio stoties pėstute nuėjome ~2 km iki viešbučio. Gatvės ~23 val. buvo saugios ir ramios… Be to, eidami pėstute galėjome ore užuosti ateinantį pavasarį, buvo nuostabu tiesiog būti drauge… Be to, miestinio Mestre autobuso sustojimas buvo netoli mūsų viešbučio, kuris per 18 min. vasario 14 d. mus nuvežė tiesiai į Venecijos autobusų stotį praleisti Šv. Valentino dieną Venecijos karnavalo metu!Venecija sužavėjo nuo pat pirmo žvilgsnio… tokia romatiška, įdomi ir unikali savo kanalais, tiltais, siauromis gatvelėmis, gyvenamais ir negyvenamais pastatais, bokštais, įsimylėjėliais iš murano stiklo… kaukėmis, kurios tokios įspūdingos ir niekada anksčiau niekur nematytos, kaip ir Venecijos kanalai… Čia prabėgo dvi įsimintiniausios mano gyvenimo dienos… pačios ramiausios ir šilčiausios mano gyvenime: Venecijos karnavalo kaukių apsuptyje… pasiplaukiojimu gondola, Šv. Morkaus bazilikos aplankymų ir Venecijos grožėjimusi nuo Šv. Morkaus bokšto, didžiojo kanalo grožėjimusi nuo Rialto tilto… siauromis gatvelėmis patiriant staiga tylą, kuria džiaugiesi dviese, ar šurmulį daugybės žmonių apsuptyje…Ketvirtą dieną mūsų laukė Verona… Romeo ir Džiuljetos miestas… Aplankyti Džiuljetos namą, balkoną buvo taip nuostabu – visa ši pavasariška romantika užuodžiant žalios žolės kvapą pačiam nejuntant klijuoja tavo sudužusį pasaulį į tūkstančių dalių… O kur dar įspūdingas Veronos amfiteatras… Pati Verona, nors nedidelė, tokia miela ir graži širdžiai… Patyrėme tik mažą nesklandumą grįždami iš Veronos į Bergamą, kadangi nupirktas traukinio bilietas galiojo tik vietiniam traukiniui (naudoti greitajam nebuvo galima), todėl ~1,5 val. teko palaukti Veronos traukinių stotyje.Bergamas, nors nesužavėjo kaip miestas, tačiau jame buvo malonu būti užgimus patiems šilčiausiems jausmams širdyje… Net ten esantis sniegas ir šaltukas vakare nė kiek neatvėsino burbuoliuojančių jausmų viduje, net darlabiau kaitino…Taigi, ši kelionė man tapo vienas kito pažinimo, visiško „dvasinio“ atsigavimo, šilčiausių jausmų užgimimu mano širdelėje! Linkiu ir Jums tai patirti! Leiskitės į gyvenimo kelionę dviese!!!Nuoširdžiai, Simona

Pasidalinkite savo kelionių įspūdžiais ir nuotraukomis su kitais keliautojais.