KELIONIŲ ISTORIJOS: Disneilendas – pasakų šalis

Kokia dovana labiausiai nudžiugintų dešimtmetį? Patikrintas atsakymas – kelionė į Disneilendą!

Tad ir susiruošėm su krikštasūniu ilgąjį kovo savaitgalį į pasakų šalį ir vaikams, ir suaugusiems :)

Kadangi tiesioginių skrydžių į Paryžių tinkamom dienom nebuvo, pasirinkome Ryanair skrydį iš Kauno į Frankfurtą, o iš ten, išsinuomoję automobilį, patraukėme per Vokietiją, Liuksemburgą ir Prancūziją link romantiškojo Paryžiaus. Kelionė automobiliu truko kelias valandas, tačiau gražūs vaizdai neleido nuobodžiauti.

Vakare atvykome į Paryžių. Pabandėme susirasti nakvynę, tačiau tiek viešbučių kainos, tiek parkavimo galimybės vis labiau baidė nuo minties nakvoti šiame mieste. Tad kelias valandas skyrėme trumpai pažinčiai su Prancūzijos sostine. To užteko įsimylėti šį miestą iš pirmo žvilgsnio. Daviau sau pažadą – aš čia dar būtinai sugrįšiu. Eliziejaus laukai, Luvro muziejus su garsiąja piramide (deja, tik iš išorės), Senos pakrantės, ir, žinoma, vizitine miesto kortele tapęs Eifelio bokštas, ypač įspūdingai apšviestas atrodęs vakare.

Skulptūros mieste, Paryžiusmore
Luvras, Paryžiusmore
Eifelio bokštas, Paryžiusmore

Kadangi Disneilendas šiek tiek nutolęs nuo miesto, nusprendėme neeikvoti kitos dienos laiko ir nakvynę susiradome netoli pramogų parko. Pigu ir patogu.

Ryte papusryčiavę, patraukėme link kelionės tikslo – Disneilendo. Jau automobilių stovėjimo aikštelėje pasitiko muzika, kokia dažniausiai skamba V. Disnėjaus animaciniuose filmuose. Ji mus lydėjo visą dieną ir kūrė nuotaikingą atmosferą :)

Kuo toliau – tuo spalvingiau: V. Disnėjaus personažai – Miegančioji gražuolė su septyniais nykštukais, Plutas, peliukas Mikis, ančiukas Donaldas, žuviukas Nemo ir kt. – įvairiausiais pavidalais (skulptūromis, iškabomis, persirengėliais) vis priminė, kad esame pasakų šalyje.

Disneilendas skiriamas į dvi dalis: Disneilendo parkas ir Volto Disnėjaus studijos parkas. Bilietų kainos taip pat skiriasi, priklausomai nuo to, į kurį parką ketinate eiti: pirmą, antrą ar abu. Pasirinkome bendrą bilietą. Pagal paaiškinimus nusprendėme, kad pirmiausia pramogausime pirmajame, o vėliau, kiek liks laiko, apsilankysime antrajame ir pažiūrėsime, kaip kuriami filmai (kadangi dėl vaiko atvažiavom, tai prioritetą skyrėm atrakcionams).

Taigi, Disneilendo parke mus pasitiko daugybė atrakcionų, pramogų ir dideliems, ir mažiems: Alisos labirintas, Miegančiosios gražuolės pilis, vaiduoklių pilis, Indianos Džonso traukinys, Robinzono medis, kosmoso misija, neįtikėtinas 4D kinoteatras, „Raketa“, kruizas laivu ir daugybė kitų atrakcijų. Šypsena iš veido visą laiką nedingo nė vienam kompanijos nariui :)

Pasakų miestelis, Disneilendas, Paryžiusmore
Miegančiosios gražuolės pilis, Disneilendas, Paryžiusmore
Labirintas, Disneilendas, Paryžiusmore

Visą dieną prisipramogavę bei išbandę beveik visus atrakcionus, patraukėme link Volto Disnėjaus studijos parko. Buvo likę pora valandų iki parko uždarymo. Ir pasigailėjome, kad nėjome čia iš karto… Drįsčiau teigti, kad parko pavadinimas ir aprašymas klaidina lankytojus. Taip, čia galima pamatyti, kaip kuriami filmai, tačiau čia dar yra tokių atrakcionų, kurių nepamiršime visą gyvenimą :) Deja, spėjome išbandyti tik tris.

Įspūdingiausias iš jų buvo „Hollywood Tower Hotel“! Čia papuoli tarsi į spektaklį, kurio aktoriai vaidina taip įtikinamai, kad patiki, jog viskas vyksta iš tikrųjų. Jau iš lauko pro apgriuvusias ir skylėtas šio „viešbučio“ sienas pamačius, kaip „smagiai“ vėžina liftu, ruošiausi ekstremaliai pramogai, bet to, ką teko patirti, tikrai nesitikėjau. Adrenalino dozę gavom ilgam :) Visiems, kas lankysis Disneilende, rekomenduoju šį atrakcioną :)

Voltas Disnėjus su Peliuku Mikiu, Disneilendas, Paryžiusmore
Įspūdingiausias atrakcionas, Disneilendas, Paryžiusmore

Be abejo, daug įvairių emocijų suteikė ir „Aerosmith“ kalneliai :) Greičio čia per mažai nebuvo… :)

Kaip ir dauguma pasakų, taip ir mūsų baigėsi laimingai. Miegojom kaip negyvi :) Na o kitą rytą atsikėlę vėl per Prancūzijos miestelius, kaimelius, laukus ir klonius patraukėme link Frankfurto Hahn oro uosto, iš kur sėkmingai pakilę sėkmingai nusileidome Kauno oro uoste.

Daiva

KELIONĖS FOTOGALERIJA

Pasidalinkite savo kelionių įspūdžiais ir nuotraukomis su kitais keliautojais.