KELIONIŲ ISTORIJOS: Kaip mes vasarą prasitęsėme Maltoje

Į Maltą vykome rugsėjo pabaigoje, norėdami prasitęsti vasarą. Ir mums puikiai pavyko – dienomis oro temperatūra pasiekdavo +30 laipsnių, vakarais šiek tiek atvėsdavo, tad prireikdavo tik lengvo megztuko.

Maltoje apsistojome Gzira miestelyje, nuomojamame bute. Butas buvo puikiai įrengtas, atitiko tiek aprašymą, tiek nuotraukas. Į šalį vykome labiau pailsėti, tačiau pagrindinius šalies lankomus objektus taip pat aplankėme. Visus juos pasiekdavome viešuoju transportu. Visi autobusai nauji, labai patogūs, su oro kondicionieriais, važinėja pagal grafikus. Vienos dienos bilietėlis kainuoja 2,60 EUR, 7 dienų – 12 EUR. Visą informaciją apie Maltos viešąjį transportą galima rasti internete.

Lankytinos vietos…

Valeta – Maltos sostinė. Valetoje grožėjomės senamiesčiu, uostais, Barrakka sodais, bažnyčiomis, pagal muziką šokančiais fontanais.

Mdina. Vienas seniausių Maltos miestų. Vietiniai jį vadina tyliuoju, nes vos įėjus pro vienus iš trijų vartų miestas pasitinka sakrališka tyla. Mdinoje sužavėjo siauros gatvelės, senamiestis, apžvalgos aikštelės, nuo kurių atsiveria nepaprastai gražus vaizdas.

Marsaxlokk – tai vienas pagrindinių Maltos žvejybos uostų. Šiame miestelyje verta apsilankyti sekmadienį. Tą dieną vyksta didžiausias žuvų turgus. Miestelyje taip pat gausu tipiškų maltietiškų žvejybinių laivelių, vadinamų „luzzu“, įvairių restoranėlių, kuriuose galima paragauti ką tik pagautų jūros gėrybių bei tradicinių maltietiškų patiekalų.

Didelį įspūdį Maltoje paliko Gozo sala. Į šią salą plaukėme keltu nuo Paradise Bay įlankos (kelto bilieto kaina į abi puses 4,65 EUR). Pačioje saloje keliavome su hop on / hop off autobusiukais. Aplankėme nepaprastąjį „Žydrąjį langą“ – vieną populiariausių turistinių objektų Gozo saloje. Taip pat apžiūrėjome Viktorijos citadelę, Mėlynąją lagūną, Rambla Bay paplūdimį, kuris išsiskiria oranžine smėlio spalva.

Kitas dienas, kai nekeliaudavome, laiką leisdavome Ghadira paplūdimyje, kuris yra įsikūręs netoli Mellieha kurorto. Paplūdimys labai tvarkingas ir, kas svarbiausia, smėlėtas :) (deja, bet Malta paplūdimiais pasigirti negali).

Maltiečiai labai šilti bei draugiški žmonės. Jei matys, kad gatvėje studijuojate žemėlapį, visada paklaus, ar nereikia pagalbos, palydės iki reikiamos vietos (net jei jiems bus nepakeliui), papasakos apie savo šalį, patars ką aplankyti, kur apsipirkti.

Kelionės į Maltą atsiliepimais pasidalino Jolita

Pasidalinkite savo kelionių įspūdžiais ir nuotraukomis su kitais keliautojais.