KELIONIŲ ISTORIJOS: Šeimyniška kelionė į Švediją

Į Švediją vykau kartu su savo mama. Plaukėme keltu  iš Klaipėdos į Karlshamną. Iki Klaipėdos iš Šakių miesto, kuriame gyvenu, vykome autobusu. Keliavome aplankyti šioje šalyje gyvenančios mano sesers, tad dėl apsistojimo vietos nekilo jokių klausimų. Įsikūrėme jos namuose, esančiuose Landsbro miestelyje. Tai gan mažas miestelis, apsuptas miško. Kadangi vykome žiemą (tai buvo šventinis laikotarpis), vykdami iš Karlshamno į Landsbro pamatėme, kaip gražiai gali atrodyti tokia miškinga šalis sniego apsuptyje.

Pirmąją kelionės dieną tiesiog ilsėjomės, nes kelionė keltu šiek tiek išvargino. Tą naktį, kai plaukėme, buvo gan stipus bangavimas.

Antrąją kelionės dieną pasivaikščiojome po Landsbro miestelį. Šis miestelis man priminė ramų, didelį nuosavų namų rajoną. Kadangi vykome šventiniu laikotarpiu, turėjome galimybę pasigrožėti švedų namų puošimo ypatumais. Vieni puošia gan kukliai, o kitų žmonių namai švyti ne tik iš vidaus, bet ir iš išorės. Daugybė šviečiančių girliandų, sniege pristatyti dirbtiniai gyvūnėliai ir Kalėdų seneliai pasitinka kone kiekvieno kiemo svečius.

Trečiąją kelionės dieną buvo šv. Kūčios, tad šią dieną praleidome namuose, šeimos apsuptyje.

Ketvirtąją dieną vykome pas mano sesers šeimos draugus. Jie yra švedai ir turi savo žirgyną. Buvo labai įdomu pamatyti, kaip žirgai prižiūrimi Švedijoje. Be to, jie mus geriau supažindino su švedų virtuve. Paragavome kelių tradicinių švedų patiekalų. Sekančią dieną grįžome namo į Landsbro.

Aštuntąją kelionės dieną vykome į netoliese esantį fejerverkų fabriką, kuris kasmet prieš Naujųjų Metų šventę surengia fejerverkų šou. Šiame šou parodomas visas prekių asortimentas, o po šventės užbaigimo galima eiti į specializuotą parduotuvę, kurioje galima įsigyti įvairių fejerverkų.

Kitos dvi kelionės dienos buvo Naujųjų Metų šventimas, tad jas vėl praleidome šeimos apsuptyje. Pirmosios metų dienos vakarą vykome atgal į Karlshamną, iš kurio keltu plaukėme į Klaipėdą. Šį kartą kelionė keltu buvo sklandesnė, supimas buvo ne toks stiprus, tad nesijautėme tokios pavargusios. Iš Klaipėdos namo į Šakius grįžome autobusu.

Vykstantiems į Švediją patarčiau ten keliauti savo automobiliu arba nuomotis jį nuvykus. Taip galėsite pamatyti daugiau atokesnių ir labai gražių vietų, kurias praleistumėte arba sunkiai pasiektumėte keliaudami viešuoju transportu. Be to, šioje šalyje atstumai tarp miestų yra gan didoki, o autobusu kelionė iš vieno miesto į kitą gali užtrukti ilgokai. Jeigu vyksite žiemą, patartina apsirūpinti šilta apranga. Na o jeigu ketinate pasivaikščioti po mišką ar kitą atokesnę vietovę žiemą, nusiteikite pabraidžioti po nemenkas pusnis!