KELIONIŲ ISTORIJOS: Justo įspūdžiai iš kelionių traukiniu su InterRail Pass

Su Interrail keliauju antrą kartą. Pirmą kartą bilietą įsigijau 2005 metais (taip pat iš „Zigzag Travel“, beje). Vyko akcija, todėl įsigijau bilietą už 380 Lt beveik mėnesį važinėtis po dvi zonas. Tąkart pasirinkome Balkanus – su draugu apkeliavome visą regioną neišleidę ir mėnesio stipendijos, kadangi nemažai nakvojome traukiniuose :) Buvome ir kalnuose, ir pajūriuose, kelionė labai patiko, daug visko pamatėme tik, suprantama, nuvargome.

Šiemet su drauge nusprendėme pamatyti Portugaliją. Kadangi norėjome daugiau visko pamatyti, rinkomės traukinius. Buvome gerai susiplanavę maršrutus – aplankėme ir Portugalijos pietus, ir šiaurę. Už 30 EUR pasiėmėme autobusą ir porai dienų nuriedėjome į Ispaniją, Seviliją – svečiavomės abiejose Pirėnų pusiasalio šalyse.

Portugalija labai graži. Pietuose, Algarvės regione – žydras vandenynas, statūs skardžiai jūros krante, kepinanti saulė. Čia rekomenduoju aplankyti Lagoso miestą, po to – Portą. Pastarasis netgi įspūdingesnis už sostinę Lisaboną – įsikūręs ant stačių upės krantų, todėl atsiveria daug neįprastų lietuvio akiai urbanistinių peizažų. Apskritai, vietovės visur pasitaikė gana kalvotos, todėl norėdami pėsčiomis apeiti visas įdomybes gerokai pramiklinome kojas.

Birželį, ne sezono metu, nakvynės kainos nebuvo didelės – Lisabonoje, pačiame centre, keli žingsniai nuo centrinės aikštės, išsinuomojome dvivietį kambarį su vaizdu į miestą už 25 EUR parai. Pietuose kainos tokios pačios. Dvivietis kambarys Lagose tokioje vietoje, kuri atitiktų Pilies gatvės pradžią Vilniuje – irgi 25 EUR.

Portugalų patiekalai ganėtinai panašūs į lietuviškus – prie visko patiekiamos bulvės :) Tik, suprantama, žuvies kur kas daugiau ir visur ji šviežia. Nepaprastai skanios sardinės – būtinai paragaukite.Apskritai maisto kainos nesikandžioja. Parduotuvėse – panašios kaip ir Lietuvoje, tik vynas pigesnis nei mineralinis vanduo – nepadauginkit! :)

Tai tiek bendros info keliautojams. Gerų įspūdžių!

Justas

Pasidalinkite savo kelionių įspūdžiais ir nuotraukomis su kitais keliautojais.