KELIONIŲ ISTORIJA: Mano pirmoji kelionė į Ameriką

Esu apsilankiusi po 2 kartus JAV, Prancūzijoje, kartą Turkijoje, Danijoje, Latvijoje. Kadangi labai mėgstu keliauti, labai sunku išskirti vieną įsimintiniausią kelionę – visos buvo puikios.

Šį kartą renkuosi papasakoti apie kelionę į JAV 2010 m. vasarą. Šią kelionę iš kitų išskiriu, nes tai buvo mano pati pirma kelionė lėktuvu (su jungiamaisiais skrydžiais kelionės trukmė buvo apie 14 val.).

Amerikoje gyvenau 2 mėnesius (liepą, rugpjūtį). Kelionės tikslas – aplankyti brolį, nes jis čia jau gyvena apie 10 m. Gyvenau Filadelfijoje, tik pora valandų kelio nuo Niujorko.

Iš karto nusileidus, oras padarė įspūdį – mane pasitiko drėgmės ir šilumos mišinys. Maloniai stebino labai šilti vakarai.

Per visą kelionės laiką aplankiau Niujorką, Los Andželą, Santą Moniką, Holivudą, Atlantic Sitį, Las Vegasą. Maudžiausi Ramiojo (Santa Monica) ir Atlanto vandenynų (Atlantic Sičio) vandenyse.

Kalifornijoje (Los Andžele) apsistojome viešbutyje „Sheraton“. Čia vykome aplankyti Holivudo. Kopėme kalnu nusifotografuoti prie garsiojo ,,HOLLYWOOD“ ženklo, lankėmės Holivudo šlovės alėja (Hollywood Walk of Fame), vaikščiojome Holivudo bulvaru. Vieną vakarą sugalvojome nuvykti pasigrožėti naktine viso Los Andželo panorama, vaizdas buvo nepakartojamas – visur mirguliavo naktinio miesto šviesos. Įspūdį paliko Santa Monikos paplūdimys, malonus jausmas apima žinant, kad lankaisi vietoje, kur yra filmuota tiek daug filmų scenų, jog net apima netikrovės jausmas, kaip galiu ten būti :). Šalia paplūdimio įrengtas nedidelis atrakcionų parkas, apžvalgos ratas. Didelį įspūdį paliko garsus Amerikos atrakcionų parkas ,,Six Flags”. Nusipirkę dienos pasus ir stengėmės aplankyti kuo daugiau atrakcionų, iš kurių kiekvienas išsiskyrė ypatingu adrenalino kiekiu.

Nuvykę į Niujorką dalyvavome turistams skirtame ture autobusu, vykome aplankyti Laisvės statulos, kuri gyvai atrodo dar efektingiau. Nuvykome aplankyti ir Empire State Building, liftu pakilome į 84 aukštą, pakilę stebėjome Niujorko panoramą.

Pačioje Filadelfijoje ne vieną kartą užlipome Filadelfijos meno muziejaus garsiaisiais ,,Rokio” laiptais (iš filmo apie boksininką Rokį Balboa), fotografavomės šalia S. Stalonės, įkūnijančio Rokį, statulos, Nacionaliniame Nepriklausomybės istoriniame muziejuje matėme Laisvės varpą (Liberty bell).

Visur keliaudavome automobiliu, o į Kaliforniją skridome jungiamuoju skrydžiu Filadelfija – Dalasas (Teksaso valstija) – Los Angeles. Į Las Vegasą vykome išnuomotu automobiliu, Nevados valstijoje vykome keliu, apsuptu dykumos, kalnais. Las Vegase apsistojome garsiajame Cezario Rūmų viešbutyje “Ceasar’s Palace Hotel”, dvelkiančiu prabanga. Nereikia net sakyti, kad miestas niekada nemiegantis, aplink vien žmonių minios, turistai, lauko artistai. Stebėjome vandens fontano pasirodymą skambant muzikai.

Atlantik Sityje mėgaudavomės saule paplūdimyje, eidavome į atrakcionus.

Visos viešnagės metu didelį įspūdį paliko amerikietiškoji kultūra, jų atsipalaidavimas, laisvumas, draugiškumas, mandagumas, kartais net jei ir nenuoširdus, tačiau tokios bendravimo smulkmenos paverčia pokalbį maloniu. Tikra tiesa, kad amerikiečiai labai mėgsta greito maisto užkandines, nes jų tikrai labai daug.

Dar ir šiomis dienomis apima ypatinga nostalgija sugrįžti į Ameriką. Dar kartą joje apsilankiau 2013 m. vasarą.

KELIONIŲ FOTOGALERIJA >

Anželika

Pasidalinkite savo kelionių įspūdžiais ir nuotraukomis su kitais keliautojais.