Pauliaus Randakevičiaus svajonių maršrutas po Provansą

Konkursui „Keliauju į Provansą“. Pauliaus Randakevičiaus svajonių maršrutas po Provansą.
Konkurso pagrindinis prizas – TGV traukinio bilietai dviems maršrutu Paryžius – Marselis – Paryžius I-ąja klase!

Traukinio bilietus į Provansą dovanoja UAB „Zigzag Travel“ ir Voyages SNCF.

Balsuoti už šį maršrutą galite iki liepos 8 d. 14 val. paspausdami „Patinka“ po maršruto pavadinimu.

Pauliaus Randakevičiaus svajonių maršrutas po Provansą

1 diena:

Skrydis Vilnius-Paryžius.
Traukinys Paryžius-Marselis.
Vakare atvykstame į Marselį. Nakvynė.

2 diena:
Apžiūrime Marselį, Provanso sostinę: senąjį uostą, senuosius fortus ir kitas lankytinas vietas. Pasikeliame į aukščiausią miesto kalvą, nuo kurios atsiveria nuostabus vaizdas į miestą, uostą ir jūrą. Nakvynė Marselyje.

3 diena:
Provansas – prancūziškai „provincija“, kitaip sakant kaimas :) Šio regiono grožis atsiskleidžia lankant ir tyrinėjant mažiau urbanizuotas vietoves, t.y. unikalius miestelius ir kaimelius, todėl nedvejodami nuomojamės automobilį ir judame į Provanso gilumą. Važiuojame vakarų kryptimi, aplankydami Istres, Prancūzijos meno ir istorijos sostinę Arles, užsukdami į žavų viduramžių miestelį Les Baux-de-Provence, pasiekiame Avinjoną. Čia apžiūrime senamiestį, didingus Popiežių rūmus. Nakvynė Avinjone.

4 diena:
Judame link Pont du Gard – garsiojo romėnų akveduko. Toliau aplankome Orange, Carpentras miestelius, vykdami link Apt, pakeliui aplankome didžiausią šaltinį Europoje Fontaine-de-Vaucluse, viduramžių miestelį Gordes, Roussillon‘ą bei kvapą gniaužiančius Ochros karjerus. Nakvynė Apte.

5 diena:
Rytą pradedame nuo apsilankymo turguje Apte – puikus vietinės virtuvės ir bendrai kultūros pažinimo būdas. Toliau važiuojame pietų kryptimi, aplankome Aix-en-Provence, buvusią Provanso sostinę, fontanų miestą. Galiausiai pasiekiame Toulon miestą, ir jame liekame nakvoti.

6 diena:
Gėrėdamiesi nuostabiais vaizdas keliaujame palei Žydrąjį krantą rytų kryptimi, kur ne kur stabtelėdami pakrantės miesteliuose ir kurortuose. Atvykstame į Kanus. Vakarą praleidžiame šalia esančiame Juan-les-Pins, kur liepos 12-21 dienomis vyskta kasmetinis džazo festivalis. Nakvynė Juan-les-Pins/Antibes.

7 diena:
Kanuose aplankome žymiausias vietas (ko nespėjome 6 dieną). Vykstame į Nicą. Čia grąžiname automobilį ir liekame nakvynei.

8 diena:
Apžiūrėję žymiausius Nicos objektus, sėdame į Intercites traukinį maršrutu Nica-Marselis. Paskutinė diena Marselyje – 2013 metų Europos kultūros sostinėje, tad renginių netrūks.

9 diena.
Traukinys Marselis – Paryžius.
Skrydis Paryžius – Vilnius

Paulius Randakevičius

Kitų konkurso dalyvių svajonių maršrutai >